Toon posts:

[Travelmate 2420 WXMi] resolutie wordt niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Acer Travelmate 2420 WXMi bij de office center gekocht.

Na enkele uren opgeladen te hebben besloot ik om het beestje eens aan te zetten en te installeren. Vanaf moment 1 al, zie ik duidelijk een niet-breedbeeld scherm verschijnen op mijn breedbeeld monitor.

Tijdens de installatie mij er niet druk om makend, dacht ik dat ik dat vast wel even in kon stellen in windows. Helaas kan ik in windows ook alleen maar 1024*768 of 800*600 als resolutie instellen. Ook in het geavanceerde menu van de instellingen.

Ik heb dus nu een zwarte balk rechts in mijn beeld staan :(
Ik heb de videoplank drivers al opnieuw geinstalleerd maar dat heeft geen baat.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

• tomblok
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-03-2024
mij lijkt dat je vidio kaart de resolutie niet aankan.
(is wel stom ijgelijk want zou toch zeggen dat ze dat hebben getest meschien moet je in het menu ff alle modi weergeven aanzetten.)

Verwijderd

Dude,

Ik zou gewoon even je videokaartdrivers en .inf file voor je monitor installeren...

Grote kans dat alles dan wel naasr behoren werkt.

Succes..

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 16:26
Ik denk dat je eerst je videokaart drivers zal moeten installeren. Het lijkt er namelijk op dat Windows je videokaart niet uitzichzelf ondersteunt.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
ga es naar
bureaublad ->
eigenschappen ->
instellingen ->
geavanceerd ->
adapter->
alle modi weergeven ->
kies daar de juiste resolutie... voor mezelf kan ik hier alle gekke dingen die in me hoofd opkomen instellen :P waarschijnlijk moet dat bij jou ook lukken... afhankelijk van je video-chip/kaart

edit:::
ga es ipv adapter... naar monitor en dan alle modi die mijn beeldscherm niet kan weer geven uitvinken en dan nog een keer in het menutje kijken ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Aloys op 19-07-2006 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is een standaard acer laptop, de nieuwste drivers heb ik al geinstalleerd. Bij alle modi weergeven staat geen enkele breedbeeldresolutie (alleen 1024*768, 800*600, 640*480)

Verwijderd

Topicstarter
Werkt helaas niet, ga maar terug naar de Office Center dan....

Bedankt in ieder geval
Pagina: 1