Ik denk dat je hier duidelijk ziet dat de fotograaf en ook het model naarmate de shoot vorderde, beter en beter bezig waren.
Daar waar ik 1, 2 , 3 en 4 niet zo bijzonder vind, beginnen de beelden vanaf nr 5 heel wat beter te worden - al vind ik de positie van haar armen wel minder geslaagd.
6 vind ik wel ok, en 7 heeft wel iets mysterieus.
Je zou kunnen denken dat het een zeemeermin is die uit de zee komt, en de foto die daar op volgt, neemt die indruk helemaal niet weg.
8 is Echt een topfoto, met dat haar waar er precies zeewier in zit. Ook de zachte kleuren van haar lichaam doen het bijzonder goed in die foto. Ook de ringen aan haar vingers geven toch nog dat extraatje.
Bij 9 vind ik het zonlicht op het water wel leuk, maar 8 is toch -voor mij- de beste.
Ook vind ik hier dat we eigenlijk 2 reeksen hebben: 1 tem 5.
Dan heb je 6 die er een beetje van tussen valt, en dan een reeks van de 3 laatste foto's.
En, qua presentatie zou ik dan enkel die 3 laatste foto's tonen, en al de rest weglaten. Dan denk ik dat je reeks alleen maar sterker wordt.
Je hebt dan 3 goede / sterke beelden die bij elkaar horen. De andere horen niet echt in de reeks thuis.
fotografie is ook kiezen en selecteren, en soms zegt men wel eens dat ik teveel 'selecteer en weglaat' ..