Ook mijn bakkie is weer aan vervanging toe, graag advies of dit allemaal samen kan, dat ik geen problemen krijg als ik m bestel
heb ik bijv. een nieuwe voeding nodig? mijne is ong. 3 jaar oud. En past alles op het mobo? en hebben jullie nog overige adviezen?
Budget: rond de 800 euro
ArmorJr.: vond ik wel een gave kast + goeie koeling
Processor: Core 2 Duo verslaat voorlopig AMD, heb de langzaamste van de serie gekozen om wat geld te besparen.
Moederbord: Conroe moederbordje, beetje goedkope genomen vanwege mn budget.
Video: 7600 GT is een goeie voor niet zo heel veel geld. Merk maakt niet zo heel veel uit toch?
Geheugen: Geheugen genomen dat op mn moederbord paste, 1 Gig is wel voldoende denk ik, over een paar maandjes misschien uitbreiden naar 2
.
Voor de rest kunnen de onderdelen altijd veranderd worden hoor (behalve de processor
) als er een beter alternatief is
Onderdelen uit oude pc die nog kunnen worden gebruikt:
Budget: rond de 800 euro
- Behuizing:ThermalTake ArmorJr. Zwart noWindw. Midi-tower ATX
- Processor: Socket 775 Intel Core 2 Duo E6600 2.4 Ghz Boxed 1066 Mhz 4 MB Cache
- Moederbord:AsRock ConRoeXFire-eSATA2+
- DVD-RW:NEC 4570 DVD-RW Black
- Videokaart: BFG VGA GeForce 7600GT 256 MB
- Geheugen: 2x Kingston HyperX 1024 MB, PC5300, 667 MHz, 4
ArmorJr.: vond ik wel een gave kast + goeie koeling
Processor: Core 2 Duo verslaat voorlopig AMD, heb de langzaamste van de serie gekozen om wat geld te besparen.
Moederbord: Conroe moederbordje, beetje goedkope genomen vanwege mn budget.
Video: 7600 GT is een goeie voor niet zo heel veel geld. Merk maakt niet zo heel veel uit toch?
Geheugen: Geheugen genomen dat op mn moederbord paste, 1 Gig is wel voldoende denk ik, over een paar maandjes misschien uitbreiden naar 2
Voor de rest kunnen de onderdelen altijd veranderd worden hoor (behalve de processor
Onderdelen uit oude pc die nog kunnen worden gebruikt:
- Harde schijf: Maxtor 6L250R0 250GB 7200RPM Ultra-ATA/133
- Monitor: Phillips 109E5 19 inch CRT
- Netwerkkaart: Linksys Wireless G PCI adapter
- Printer: HP PSC 1310 series
- USB Wup; USB Wuppie
- Muis + toetsenbord; Logitech Muis + Toetsenbord
- Voeding: 420 Watt
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 12:47 ]