Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Pocket PC incl. GPS] is dit de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morgen heb ik de mogelijkheid een Pocket PC met Windows Mobile 2003SE te kopen. Deze Pocket PC heeft 64 MB ROM en 64 MB RAM en er wordt een of andere vaag navigatie software pakket op een 256 MB Flash kaart meegeleverd. Het scherm is 320x240 en is 3.5 inch groot. De GPS module zit ingebouwd en ik weet niet of er bluetooth/WiFi op zit. Normale prijs is 289 maar vanwege heropening morgen voor 99 euro te koop.
Waar ik het voor wil gebruiken is: school, enkele keer navigatie en eventueel zelf wat programmaatjes voor Mobile Devices schrijven in Visual Studio 2005.
Wat denken jullie: is dit de moeite waard of kan ik beter even wachten en gaan voor een andere PDA?

• gertjan!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waar? 100 euro is geen geld voor een pda.

Met vs2005 kun je denk ik alleen .net compact framework programma's schrijven. voor c++ programma's heb je embedded c++ nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Gertjan! schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:19:
Waar? 100 euro is geen geld voor een pda.

Met vs2005 kun je denk ik alleen .net compact framework programma's schrijven. voor c++ programma's heb je embedded c++ nodig.
Het klopt inderdaad dat je alleen compact framework apps kan schrijven; maar dat lijkt me voor de toepassingen die ik ga schrijven vooralsnog ruim voldoende. Met C++ ben ik ook zeker niet onbekend dus ik kan altijd nog een stapje hoger.
Ik ga de lokatie nog niet verklappen aangezien ik dan lange wachtrijen verwacht en zelf achter het net vis. Maar zodra ik zelf een exemplaar heb zal ik het adres posten en erbij vertellen hoeveel er nog op voorraad waren tijdens mijn bezoek aan desbetreffende winkel.
Oh ja, er zit een 400 MHz. Intel XScale processor in en de navigatie software is van Falk.

Verwijderd

welke pda gaat het dan precies om ? merk/modelnummer? aan de hand daarvan kan iemand je tenminste nuttige ervaringen geven..
Navigatiesoftware kan je in princiepe zelf veranderen (gewoon ander software pakketje installeren).

beetje kinderachtig om de locatie niet vrij te willen geven :/

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 12:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:34:
welke pda gaat het dan precies om ? merk/modelnummer?
Navigatiesoftware kan je in princiepe zelf veranderen (gewoon ander software pakketje installeren).

beetje kinderachtig om de locatie niet vrij te willen geven :/
Het merk weet ik dus niet, staat er niet bij, jammer genoeg en is ook niet zichtbaar op de afbeelding.

Verwijderd

tja.. das dan nogal lastig he? in princiepe zou zo'n pda prima zijn voor wat je wilt, maar per merk zit daar natuurlijk flink verschil in kwaliteit, support, stabiliteit, standby tijd etc. in.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:40:
tja.. das dan nogal lastig he? in princiepe zou zo'n pda prima zijn voor wat je wilt, maar per merk zit daar natuurlijk flink verschil in kwaliteit, support, stabiliteit, standby tijd etc. in.
Zodra ik hem dus heb zal ik alles posten wat ik weet/kan vinden. Mocht het niets zijn dan ruil ik het gewoon weer in en spaar verder voor een Asus, Acer of Dell PDA.

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen als een van de eersten bij de LIDL te Urk (daar was de aanbieding dus), bleek dat ze er slechts 2 op voorraad hadden (die dus direct weg waren) en het dus puur een lokkertje was om klanten te krijgen voor hun heropening.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:08

FaceDown

Storende factor.

hahaha

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Topicstarter
Het leek inderdaad al te mooi om waar te zijn. Ach, ik spaar nu gewoon door voor een 'echte' PDA met VGA scherm, BT, WiFi en GPS, natuurlijk op Windows Mobile 5. Die Fujitsi Siemens lijkt me dus wel wat (ander draadje).

Verwijderd

wat een kansloze actie zeg :/
Pagina: 1