Sony HDV-HC3 bestellen 2 opties

Pagina: 1
Acties:

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 12:57

spanx

_Sp[A]nX_

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil de HDV-HC3 gaan kopen (jammie) maar ik zit een beetje te tobben...

De Sony is eigenlijk net te duur voor me maar ik heb de knoop doorgehakt en me voorgenomen dat dit een lange termijn investering is.

Nu zit ik met het volgende:

bij winkel 1 (r3dc00n) is hij 1043 euro / kaal (geen tasje of iets)

bij winkel 2 (p1ck2p4y) is/was hij 1075 euro nu vanaf gisteren veranderd naar 1097 euro /kaal

Winkel 1 - 1 jaar garantie (zuiver online winkel)

Winkel 2 - 2 jaar garantie (heeft afhaal mogelijkheid)

heb nog geen tas ervoor.. dat is bij winkel 1 een meerprijs van 25 euro....
Winkel 2 heeft daar geen optie voor en winkel 2 is zeer duur met de accesoires.

hoe / wat /waar /wie moet ik kiezen?

1069 euro (incl tas is eigenlijk maximaal mijn budget maar als je garantie gaat meerekenen is dat natuurlijk een ander verhaal)

*help*

Damn it's good 2b a Tweaker!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Zoals je zelf zegt, het is een lange termijn investering voor jou. Daarom zou ik de winkel nemen met 2 jaar garantie en afhaal mogelijkheid. Ok het is bijna 50 euro extra, maar op een bedrag van 1000 euro valt dit wel nog mee. Als er iets zou gebeuren na 1 jaar, en er iets moet gerepareerd worden, zal je zowieso meer dan 50 euro moeten betalen (is vaak al 25 euro onderzoekskosten:s).

Over die tas, kijk gewoon eens rond in de winkelstraten. Er zijn genoeg winkels die tasjes verkopen voor dit soort spullen. Je hebt dan meer keuze en je kan direct eens proberen, vergelijken....

Dus gewoon voor winkel 2 gaan.

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 12:57

spanx

_Sp[A]nX_

Topicstarter
perfect geantwoord.... bedankt... ik zat nog te twijfelen (in mijn achterhoofd d8 ik al zoiets)

Nu weet ik het! pick2pay word het...

bedankt tweakers!

Damn it's good 2b a Tweaker!