Hee Tweakers,
Ik heb al 2 weken problemen
ik heb een mooi nieuw systeem gekocht, maar nog niets mee kunnen doen. (zeer frustrerend)
samenstelling:
Processor: AMD x2 4000+ (2x 1mb cache)
Koeler: Zalman Cnps9500am2 Led
Moederbord: Asus m2n32 sli deluxe wireless edition
Geheugen: 2 x 1 Gb G-skill drr800 geheugen
Voeding: 600W be Quiet Dark Power Pro, P6-600W-S2.2
Videokaart: Asus En7950 GX2 2 x 512 Mb
Harde schijven: 2x Maxtor 300 GB Maxline+3 7200 16MB 7V300F0 ncq
leuk systeem dacht ik zo, als het werkt.
de problemen:
als eerst alles in elkaar gestoken, en dan het moment, de power knop....en niets, geen beeld, en error beep lang-kort-kort.
na lang kijken, doet de videokaart het in ander systeem, en heb ik het moederbord vervangen.
nu met nieuwe moederbord was ik 1x door post gekomen, en na een reset was het weer einde. daarna niet meer verder gekomen. ik heb nu helemaal geen beeld meer als ik em aanzet. ik heb een paar keer nog de fout code lang-kort-kort.
nu doet het systeem het helemaal niet meer. ik zet em aan en geen beeld en geen beep!
HELP!!!
video kaart getest, en die werkt
Ik hoop dat ik met jullie hints verder kom!
gr
Ik heb al 2 weken problemen
ik heb een mooi nieuw systeem gekocht, maar nog niets mee kunnen doen. (zeer frustrerend)
samenstelling:
Processor: AMD x2 4000+ (2x 1mb cache)
Koeler: Zalman Cnps9500am2 Led
Moederbord: Asus m2n32 sli deluxe wireless edition
Geheugen: 2 x 1 Gb G-skill drr800 geheugen
Voeding: 600W be Quiet Dark Power Pro, P6-600W-S2.2
Videokaart: Asus En7950 GX2 2 x 512 Mb
Harde schijven: 2x Maxtor 300 GB Maxline+3 7200 16MB 7V300F0 ncq
leuk systeem dacht ik zo, als het werkt.
de problemen:
als eerst alles in elkaar gestoken, en dan het moment, de power knop....en niets, geen beeld, en error beep lang-kort-kort.
na lang kijken, doet de videokaart het in ander systeem, en heb ik het moederbord vervangen.
nu met nieuwe moederbord was ik 1x door post gekomen, en na een reset was het weer einde. daarna niet meer verder gekomen. ik heb nu helemaal geen beeld meer als ik em aanzet. ik heb een paar keer nog de fout code lang-kort-kort.
nu doet het systeem het helemaal niet meer. ik zet em aan en geen beeld en geen beep!
HELP!!!
video kaart getest, en die werkt
Ik hoop dat ik met jullie hints verder kom!
gr