Printer kruidvat, hp 1507

Pagina: 1
Acties:
  • 772 views sinds 30-01-2008

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 19:51
Hey iedereen, ik heb zo net de folder van de kruidvat bekeken en daar staat een hp 1507 printer in. Ik heb al de specs van deze printer opgezocht op de hp site, maar daar kom ik niet echt verder mee want heb niet zo heel verstand van printers, kopieerdingen en scanners.

Ik heb zelf al wat gezocht ook naar reviews maar kon er niet echt heel veel over vinden. Op kieskeurig kenden ze zelfs de hele printer niet... :\

Wat vinden jullie van de prijs en van de printer en hebben jullie maybe zelf zo'n printer?

Thanks alvast,

greetz

Verwijderd

Waarschijnlijk is dit gewoon een 1510 met minder of slechtere inkt bij de printer zelf geleverd. Want ik ken hem zelf ook niet, en heb ze ook nog nooit op de cartridge doosjes zien staan. De 1510 is wel een mooie printer, maar ik denk dat je voor de zekerheid HP ff moet bellen of mailen.

• Quadesh
Naja, op de site staat opzich wel veel informatie.
Hier staat alles over de printer zelf: http://h10010.www1.hp.com...635-12085-f57-502612.html
En daar bij supplies staat wat voor cardridge je ervoor moet kopen.
Je hebt zwarte cardridges van 5 en van 11 ml. Dus die van 11 valt dan nog mee. En je hebt kleur van 5 ml, maybe wat weinig maar zoveel kleur print ik opzich niet.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:37:
Waarschijnlijk is dit gewoon een 1510 met minder of slechtere inkt bij de printer zelf geleverd. Want ik ken hem zelf ook niet, en heb ze ook nog nooit op de cartridge doosjes zien staan. De 1510 is wel een mooie printer, maar ik denk dat je voor de zekerheid HP ff moet bellen of mailen.
Nog nooit gehoord dat er mindere of slechtere inkt bij een standaard HP produkt wordt geleverd, dus dit slaat als een tang op een varken. Een beetje research laat zien dat dit een verouderd model is en de voorloper van de 1510. Op zich een leuke huis, tuin en keuken printer die dezelfde inktcartridges gebruikt als de 1510. Er zit alleen geen photo cartridge bij en de bijgeleverde inktcartridges zullen slechts half gevuld zijn, wat bij de meeste budget printers zo is omwille van de prijs.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Quadesh
Volgens mij is dat meestal zo bij nieuwe printers dat de cardridges halfvol zijn. Maar wat ik nou eigenlijk wil weten is het een goede printer voor 80 euro. Of kan ik beter nog even wachten of iets verder kijken...

Ik heb gelezen dat de 1510 wel een goede printer is. Maar kan ik er dan vanuit gaan dat zijn kleine broertje de 1507 even goed is en alleen maar iets langzamer is of zijn er nog meer andere kleine foutjes...?

Edit: Ik zie net bij alternate de 1510 voor 89 euro. Kank ik die dan beter nemen??

[ Voor 10% gewijzigd door Quadesh op 19-07-2006 11:17 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is alleen de bedoeling dat je 'ervaringen' topics opent als je zelf ervaringen te delen hebt. Heb je die niet en zoek je die juist? Dan kun je de search gebruiken op GoT. Vind je niets? Trek dan je conclusies, ga niet zo'n topic openen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.