MX1000 laser + mouserug

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik vond bij toeval van de week in Denemarken DE VETSTE muismat OOIT:

Afbeeldingslocatie: http://digisale.biz/goods_pictures/31_mp_17.gif

Het zou moeten werken met een lasermuis, maar het resultaat blijkt zeer teleurstellend. Met normale 'surfsnelheid'-muisbewegingen, springt de pointer alle kanten op, rond het gebied waar ik mik. Hyperlinks 'raken' blijkt een hele nieuwe ervaring ineens, laat staan photoshoppen met een accurate pointer :?

Ik was al aan de mail geslagen met mouserug en ze vertellen me daar dat ze JUIST met deze muis goede ervaringen hebben en dat enkelen op het kantoor daar precies deze muis gebruiken (de MX1000 laser van Logitech)

Ik heb via de ftp de laatste software en alles gedownload, maar dit doet weinig...
Hoe kan het in hemelsnaam zo zijn dat ze aan de andere kant van de oceaan wél werken en hier niet :?

[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 19-07-2006 10:21 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:00

Dido

heforshe

offtopic:
Denemarken ligt aan deze kant van elke oceaan, tenzij jij je buiten Europa bevindt :?

Op zich kan ik me moeilijk voorstellen dat een lasermuis lekker werkt op een oneffen ondergrond: de afstand tussen onderkant muis en ondergrond wijzigt dan namelijk steeds, het lijkt me verduveld moeilijk horizontale beweging daaruit af te leiden.

Ik zou de mededeling dat het bij de verkoper fantastisch werkt met een paar schepjes zout nemen, denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Dido op 19-07-2006 10:27 ]

Wat betekent mijn avatar?

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
met de andere kant van de oceaan bedoel ik de VS ;)
waar de mouserugs vandaan komen.

het is ene HELE fijne vezel, dus wat dat betreft zou het ook wel moeten werken

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.