Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[K750i] Telefoon start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Luitjes,

5 september a.s. is het een jaar geleden dat ik de K750i (simlock vrij) heb aangeschaft. Gisteren heb ik mijn abbo verlengd met een jaar en heb daarbij de K800i aangeschaft (extreem vet toestelletje, maar dat terzijde).

Nu is het zo dat ik de K750i aan mijn vriendin wil geven. Gisteren heb ik dus die K800i gekocht, even simkaartje wisselen, en K800i aangezet. Werkt perfect!

Simkaartje (Telfort) van mijn vriendin in de K750i gezet telefoon aan..... NIETS!!!! Ik krijg op geen enkele mogelijkheid de telefoon aan! Ik dacht, ligt aan het simkaartje. Ik mijn kaart er weer in, aanzetten..... NIETS!!! |:(

Ik krijg de K750i nu dus niet meer aan. Als ik hem aandruk, wordt het scherm heel even wit (deed hij volgens mij altijd als ik hem aanzet). Vervolgens gaat hij weer uit. Ik heb van alles geprobeerd: Accu eruit, blazen, oplader erin.... Niets lijkt te werken!

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Misschien weet iemand een oplossing? Ik hoop het, want ik had mijn meissie graag blij gemaakt met dat toestelletje!

Mijn dank zal oneindig zijn!!!

Groet,

Base

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:35
Accu paar uur eruit dan accu erin + an de lader en nog een keer proberen!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hoe lang heb je je oplader er in gehad? Ik had laatst dezelfde symptomen, en bleek de accu gewoon leeg te zijn. De oplader er snel ff in om te kijken of het aan de accu lag gaf ook geen respons. Toen hij zo'n 10 minuten aan de lader had gelegen deed hij het weer. Overigens vermoed ik dat de accu (die bij het uitvallen nog 3 streepjes had) gewoon last had van de hitte. Veel succes ermee, ik schrok me iig hardstikke dood.

Hier staat tekst

• Dutch_Baseline
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:00:
Hoe lang heb je je oplader er in gehad? Ik had laatst dezelfde symptomen, en bleek de accu gewoon leeg te zijn. De oplader er snel ff in om te kijken of het aan de accu lag gaf ook geen respons. Toen hij zo'n 10 minuten aan de lader had gelegen deed hij het weer. Overigens vermoed ik dat de accu (die bij het uitvallen nog 3 streepjes had) gewoon last had van de hitte. Veel succes ermee, ik schrok me iig hardstikke dood.
Die oplader heb ik er maar effies ingedaan. 2 minuutjes ofzo. Gewoon om te testen zeg maar. Ik heb 't ook een keer gehad in Griekenland. Toen was het ook warm. Heeft toen een week niet gedaan!!! Ik had ook al een vermoeden dat het aan de temp lag. Na hoe lange tijd deed hij het weer??? (Op dit moment is ie aan het opladen thuis)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• Dutch_Baseline
jjbstolk schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 08:58:
Accu paar uur eruit dan accu erin + an de lader en nog een keer proberen!
Ga ik proberen. Zou toch een slechte zaak zijn als het aan de warmte/accu ligt? Kan het niet te maken hebben met firmware? Of met het feit dat er een Telfort kaartje in werd gestoken?

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dutch_Baseline schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:07:
[...]

Ga ik proberen. Zou toch een slechte zaak zijn als het aan de warmte/accu ligt? Kan het niet te maken hebben met firmware? Of met het feit dat er een Telfort kaartje in werd gestoken?
Als je vermoedt dat het de hitte is, zou ik er gewoon even een ventilator op zetten, dan kom je er snel genoeg achter :)

• Dutch_Baseline
Caponi schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:54:
[...]

Als je vermoedt dat het de hitte is, zou ik er gewoon even een ventilator op zetten, dan kom je er snel genoeg achter :)
Ik heb vanacht de accu losgekoppeld en de telefoon dus even een nachtje laten rusten. Vanmorgen deed hij het nog steeds niet. Nu is hij thuis aan het opladen. Ben benieuwd. Twijfel een beetje aan het warmte verhaal...

Verwijderd

heb ik ook gehad, en ik kan je helaas zeggen.... mijna was toen kapot, ingeleverd bij servicepoint en na 2-3 weken kreeg ik een nieuw toestel. ga maar naar je local service point die lossen het voor je op.

succes...

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Vriend van mij had zo'n zelfde probleem.
Alleen die bleef wel restarten zeg maar.
Scherm werd seeds opnieuw even wit.

Heb er toen een softwareupdate overheen gedaan en ten werkte hij weer!

[ Voor 3% gewijzigd door Yohost! op 19-07-2006 10:36 ]

• Dutch_Baseline
Yohost! schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:36:
Vriend van mij had zo'n zelfde probleem.
Alleen die bleef wel restarten zeg maar.
Scherm werd seeds opnieuw even wit.

Heb er toen een softwareupdate overheen gedaan en ten werkte hij weer!
Kun je dat doen als de telefoon uit staat dan? Of moet dat juist als die uit staat? Firmware heb je het over toch??

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad.

1. Doe andere accu erin

2. Werkt de telefoon dan moet je de "slechte" accu helemaal leeg zien te krijgen, bv. door de accu in een andere toestel te doen en dan een spelletje te doen.

3. Is de accu leeg, laad dan je telefoon op met de accu erin en dan moet het werken. Een fimware-update is niet nodig tenzij bovengenoemde stappen niet werken.

suc6

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 11:11 ]

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:03:
Dit probleem heb ik ook gehad.

1. Doe andere accu erin

2. Werkt de telefoon dan moet je de "slechte" accu helemaal leeg zien te krijgen, bv. door de accu in een andere toestel te doen en dan een spelletje te doen.

3. Is de accu leeg, laadt dan je telefoon op met de accu erin en dan moet het werken. Een fimware-update is niet nodig tenzij bovengenoemde stappen niet werken.

suc6
Ik heb de telefoon sinds vanmorgen 07:15 in de oplader. Net gebeld naar vriendin om te checken of de telefoon het al deed... Helaas zelfde probleem! Zou de accu niet al opgeladen moeten zijn of moet de accu eerst helemaal leeg zijn voordat je hem weer oplaadt??

Een firmware upgrade: Kwestie van USBkabel inpluggen en firmare dowloaden en installeren (is een setup bestand toch)? Ik zal denk ik geen drivers oid kunnen installeren omdat de telefoon uit staat. Of herkend de pc de telefoon ondanks de telefoon uit staat?

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch_Baseline op 19-07-2006 11:13 ]

Verwijderd

De accu moet eerst helemaal leeg zijn.

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:42:
De accu moet eerst helemaal leeg zijn.
Voor het installeren van nieuwe firmware? Moet je telefoon niet aanstaan als je de nieuwe firmware wil instaleren? (Aanzetten is nou net het probleem, snap je...)

• Dutch_Baseline
Ben net naar de BC gegaan. Ik heb mijn bon gevonden gelukkig! Morgen ga ik hem wegbrengen!!!

Echt heel bizar trouwens. Precies toen ik net alles geregeld had met de "dame van de winkel", kwam iemand de winkel binnengelopen met EXACT hetzelfde probleem met exact dezelfde telefoon!!!

Zijn er meer mensen met een SE die hier last van hebben???

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
Hoop niet dat mijn K750i er de komende dagen ook mee uitschijdt dan :S

• Dutch_Baseline
frickY schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:39:
Hoop niet dat mijn K750i er de komende dagen ook mee uitschijdt dan :S
Tsja... Weet niet zeker of het met de warmte te maken heeft. Houdt hem voor de zekerheid uit de zon enzo...

Verwijderd

Ik kom net terug uit Spanje, waar hij de eerste dag precies hetzelfde probleem vertoonde. Heb alle bovenstaande opties al geprobeerd, hij geeft nog geen reactie.

Ik denk niet dat het met de warmte te maken heeft, ookal zat ik in 35 graden in spanje, heb ik mijn tel altijd binnen gehad en voelde hij nooit warm. Nu ook niet, in NL, maar hij blijft het vertikken aan te gaan.

Ik ga ook maar naar de dichtsbijzijnde SE service center, hopelijk ben ik hem niet 2-3 weken kwijt, dan zit ik 2-3 weken met een nokia uit de jaren 90... ;(

EDIT: trouwens de mijne dateert ook van sept. 2005

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 18:52 ]

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:42:
Ik kom net terug uit Spanje, waar hij de eerste dag precies hetzelfde probleem vertoonde. Heb alle bovenstaande opties al geprobeerd, hij geeft nog geen reactie.

Ik denk niet dat het met de warmte te maken heeft, ookal zat ik in 35 graden in spanje, heb ik mijn tel altijd binnen gehad en voelde hij nooit warm. Nu ook niet, in NL, maar hij blijft het vertikken aan te gaan.

Ik ga ook maar naar de dichtsbijzijnde SE service center, hopelijk ben ik hem niet 2-3 weken kwijt, dan zit ik 2-3 weken met een nokia uit de jaren 90... ;(

EDIT: trouwens de mijne dateert ook van sept. 2005
Heel vaag dit! Is niet goed hoor! Is echt een productiefout lijkt me! Ik had gelukkig nog garantie voor een maand!!! Ik ben hem nu al twee kwijt. Mij is verteld dat dit minimaal 3 weken duurt! Waarschijnlijk langer vanwege de vakantietijd!

Jij hebt ook nog garantie, tenminste... Je kocht hem in september, en het is nu nog geen september!

Verwijderd

Ik heb een gelijkaardig probleem:

Ik wil dus mijn k750i updaten met die software. Ik volg alle stappen zoals het moet: batterij eruit, sim eruit, batterij er weer in, c indrukken, aankoppelen, dan gaat ie verder, c loslaten. Dan zegt ie dat ik al de nieuwste firmware heb.
Dan druk ik sluiten en alles. Ik steek de sim er weer in en hij doet niets meer.

Heeft iemand al hetzelfde probleem gehad?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 11:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:23:
Ik heb een gelijkaardig probleem:

Ik wil dus mijn k750i updaten met die software. Ik volg alle stappen zoals het moet: batterij eruit, sim eruit, batterij er weer in, c indrukken, aankoppelen, dan gaat ie verder, c loslaten. Dan zegt ie dat ik al de nieuwste firmware heb.
Dan druk ik sluiten en alles. Ik steek de sim er weer in en hij doet niets meer.

Heeft iemand al hetzelfde probleem gehad?
Ja, probeer hem eens aan te zetten terwijl de memorystick eruit is. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vragen over de K750i kunnen in het centrale topic: Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.