Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Op een monitor ziet een film er meestal slechter uit:
1. De monitor is veel scherper, dus oneffenheden zie je veel beter;
2. De monitor heeft een hogere resolutie, dus enkele pixels worden opgeblazen naar meerdere pixels, met als resultaat een soort blok-effect.
1. De monitor is veel scherper, dus oneffenheden zie je veel beter;
2. De monitor heeft een hogere resolutie, dus enkele pixels worden opgeblazen naar meerdere pixels, met als resultaat een soort blok-effect.
divx is van mindere kwaliteit... omdat normaal tv signaal pal 720x576 is uncompressed d1 kwaliteit..
(tenzij je allerlei stomme up en downlinks ertussen hebt zitten zoals bij alle commerciele omroepen. )
en divx is een heel zwaar gecomprimeerd voormaat, dus bij complexe stukken zul je "compressie blokjes" zien..
(tenzij je allerlei stomme up en downlinks ertussen hebt zitten zoals bij alle commerciele omroepen. )
en divx is een heel zwaar gecomprimeerd voormaat, dus bij complexe stukken zul je "compressie blokjes" zien..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ja en bij zware stukken kan mijn lieve AMD-K6-III 450MHzje het niet goed trekken...
Verwijderd
Ik zie wel allerlei DivX-films op internet, maar wat is het eigenlijk???
Kan iemand daar mij antwoord op geven. En kan iemand ook even zeggen hoe ik die maak? By the way: kan ik DivX filmpjes dan overzetten op videoband (heb een zwaar systeem en een kaartje die mijn videorecorder en mijn computer met elkaar verbindt (kaartje kostte echter wel 1200 ballen
)
Groetkes
Kan iemand daar mij antwoord op geven. En kan iemand ook even zeggen hoe ik die maak? By the way: kan ik DivX filmpjes dan overzetten op videoband (heb een zwaar systeem en een kaartje die mijn videorecorder en mijn computer met elkaar verbindt (kaartje kostte echter wel 1200 ballen
Groetkes
Pagina: 1