Toon posts:

[XP Pro] RDP werkt bij ene account wel andere niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hele tijd met veel plezier gebruikt gemaakt van DRP. Ik kon van andere locaties prima in mijn pctje. Nu echter, kan het plotseling niet meer. Ik kan via remote desktop wel connecten met mijn pc en zie ook het inlog scherm. Als ik dan mijn account gegevens intik, loopt die vast en kan ik geen tweede keer proberen.
Als ik inlog in een ander (nieuws aangemaakt accountje) kan ik wel prima remote desktoppen.
Het ligt dus aan mijn account. Het probleem is dat ik geen enkel idee heb wat er ondertussen is veranders aan mijn account instellingen dat het plotseling niet meer werkt.
Naar mijn weten heb ik niets veranders. Heeft iemand een idee?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-03 23:45
Kan je thuis (dus zonder RDP) wel gewoon inloggen zonder problemen onder dat account. Misschien dat er iets vastloopt in dat account ofzo.

Kijk misschien ook eens in je eventviewer of er fouten in staan die je op weg zouden kunnen helpen :)

Overigens, als je 1 keer met RDP inlogt onder dat account, en hij "doet het nier meet", dan kan je dus ook niet meer inloggen onder een ander account? En als hij vaststaat, kan je dan zonder eventueel te rebooten oid wel gewoon inloggen (maw, als je dan thuis komt draait alles nog zoals het hoort)?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het account elke dag. Local werkt het dus prima.
Het klopt dat ik niet onder een ander account kan inloggen nadat alles is vastgelopen door het inloggen op het hoofdaccount.
Overigens kan ik nadat RDP is vastgelopen, wel gewoon inloggen als ik weer thuis ben en fysiek achter de pc zit.
Heel vaag.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Programmatje van de videokaart oid wat gestart is misschien?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Is het misschien een hangende sessie? (afhankelijk van hoe je pc thuis is ingericht).

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen videokaartprogrammatje draaien. Dus dat kan het niet zijn.

Een hangende sessie zou het kunnen zijn maar (1) hoe kom ik er achter dat dat het is en (2) wat is er veranderd gedurende de afgelopen week dat het plorts niet meer werkt?
Pagina: 1