Problemen met VIA KT133, anybody... help!!

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ben er nog steeds niet uit. hoorde dat via's kt133 chipset problemen heeft met usb apparatuur. ik heb een hp4200c scanner en het ding weigerd te scannen (bij splash screen blijft hij hangen). volgens hp ligt het aan de chipset... ik heb alle drivers en patches die ik kon vinden geprobeerd onder win me en win 2kpro. maar nix helpt gvd |:)
heeft iemand een gouden tip of piece of software?

Verwijderd

Iets meer gegevens misschien...? Verdere onderdelen systeem e.d.??

Verwijderd

DUUHHH, de kt133 chipset heeft vette problemen met usb! Dus helaas, een insteekkaart kopen!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

DUUUHHH

Gelul!

KT133 werkt prima met USB! Alleen moet je de juiste drivers installeren.

Bloed, zweet & koffie

• iAR
  • Niet online
hum, eindelijk ontwaakt...

meer gegevens? mjah! msi k7t pro2 met duron 800, 128 mb pc133 mem, viper II, sb64pci... (hehe)... zo hangt het beesje er nu ff bij...

tja, insteek kaart... drivers? ik heb alle drivers al geprobeerd...

heeft iemand goede tip voor kaartje dan? :?

i hope so...

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 14:32
een vriend van mij heeft hetxelfde probleem gehad, die heeft uiteindelijk maar een andere scanner gekocht :'(

debeerzietzevliegen.nl

• iAR
  • Niet online
tjonge jonge... nieuwe scanner? sjesus. was ik niet van plan... moet ook nog nieuwe printer, monitor en brander kopen :(

dan is zo'n kaartje tog makkelijker als het werk... zegmaar :?

kut via... *sugt*

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ik heb ook een probleem hierro maar dan met een Aopen ax63 pro. Als ik een webcam (CL webcam 3) aansluit ziet hij 2 devices ???
De ene is de webcam en de andere is, ja wat eigentlijk :?:?:? Ik krijg hem echt niet werkend. Note, hij deed het eerst wel. Heb een tijd lang ge-netmeetingt met een vriend ipv telefoneren en email

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

De kt133 heeft aardig wat bugs waaronder usb. USB muizen doen ook heel raar, gelukkig is dit verholpen bij de kt133a!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:26
grappig ik heb geen problemen met mijn USB hoor. Ik heb een MSI K7T Pro en heb alle 4 de USB poorten in gebruik, maar geen enkel probleem. :?

Heb je VIA 4-in-1 al geinstalleerd?

Als het niet werkt moet je een PCI-insteekkaart hebben met USB derop(chip daarop is overigens ook van VIA >:)). Kosten: 80 piek :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• iAR
  • Niet online
duh ook... yups chipset drivers geprobeerd, andere drivers geprobeerd... op usbman.com zag ik paar beta's staan, ook die maar geprobeerd... it still doesn't work :'(

aaarch... ook nog via op usb exp. card? |:(

sjit man!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:26
sja... :(
heb je je scanner al op een andere pc geprobeerd? misschien is de scanner kapot. Of heb je andere usb apparaten die je kan proberen? misschien heb je een brak moederbord?

suc6

edit:

Owja... staat USB aan in de BIOS?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
En misschien helpt het om in de bios de usb poorten op OS te zetten, worked for me.

• iAR
  • Niet online
*sugt* klote zooi :'(

*computer het raam uit gooi en telraam weer pak*

[new problem]
eum... hallo? weet iemand hoe ik me usb scanner aan me telraam kan aansluiten? het is een mattel van de intertoys... scanner is de zelfde... :?
[/new problem]
Pagina: 1