Cogito Ergo Credo
Ik had het probleem ook, en enige oplossing die werkte is de hele boel deleten en een nieuwe VPN account aanmaken. Beetje jammer, vroeger was de VPN tool veel beter, maar ergens in alle upgrades tussen 10.3.4 en 10.4.7 hebben ze het veranderd, en wat mij betreft niet een vooruitgang...
Hier stond achterhaalde informatie…
Met behulp van Internetverbinding (/Programma's/Internetverbinding) kun je zoveel VPN verbindingen aanmaken als je maar wilt (hoewel meer dan 2 eigenlijk onzin is). Open Internetverbinding en ga naar Archief -> Nieuwe VPN-Verbinding..., kies L2TP of PPTP en je kunt dan verschillende configuraties aanmaken. Verwijderen van een VPN verbinding kan via Systeemvoorkeuren -> Netwerk -> Toon: Configuratie netwerkpoorten. Selecteer daar de VPN verbinding en klik op Verwijder...
Beetje raar, maar het werkt wel.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Idd, dan laat hij dat schermpje gewoon zien, ws. voor het 'gebruiksgemak' laat hij het tussenscherm normaal maar een keer zien... tnx a lot, volgende keer probeer ik het ook maar eens via het menu als ik ergens tegen aan loop.Daedalus schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:41:
Met behulp van Internetverbinding (/Programma's/Internetverbinding) kun je zoveel VPN verbindingen aanmaken als je maar wilt (hoewel meer dan 2 eigenlijk onzin is). Open Internetverbinding en ga naar Archief -> Nieuwe VPN-Verbinding..., kies L2TP of PPTP en je kunt dan verschillende configuraties aanmaken. Verwijderen van een VPN verbinding kan via Systeemvoorkeuren -> Netwerk -> Toon: Configuratie netwerkpoorten. Selecteer daar de VPN verbinding en klik op Verwijder...
Cogito Ergo Credo