Toon posts:

Sony SonicStage probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn broer heeft een mp3 speler gekocht van Sony, een Sony Network Walkman.

Probleem is nu dat we geen liedjes kunnen overzetten naar de speler, met het programma SonicStage.

Kan iemand mij hier meer uitleg over geven hoe we dit precies moeten aanpakken, bij het menu transfer staat enkel iets voor CD's.

Groeten.

PC Specs:
- Windows XP Professional SP2
- 512 MB Ram
- 20 GB harde schijf (er is genoeg over voor de installatie!)
- ASRock K7S8X moederbord

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 17:11 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Èventjes. Wat voor Network Walkman heb je ;) Ik heb namelijk een Nw-105 en die plug je er gewoon in en dan start hij automatisch Sonicstage en laad het juiste scherm en dan kan ik al beginnen met liedjes over te plempen.

Ik zou als eerste ook de nieuwste versie installen(4.0) Die is veel minder buggie als zijn voorgangers

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
touchdomex schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:15:
Èventjes. Wat voor Network Walkman heb je ;) Ik heb namelijk een Nw-105 en die plug je er gewoon in en dan start hij automatisch Sonicstage en laad het juiste scherm en dan kan ik al beginnen met liedjes over te plempen.

Ik zou als eerste ook de nieuwste versie installen(4.0) Die is veel minder buggie als zijn voorgangers
NW E405 heb ik.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:06:

Kan iemand mij hier meer uitleg over geven hoe we dit precies moeten aanpakken, bij het menu transfer staat enkel iets voor CD's.
oeten.
Probeer eens of hij ook gewoon word gezien als een USB stick als je hem erin stopt. Probeer ook eens andere USB poorten. Wie weet is je poort wel brak. Probeer het ook eens op een andere pc thuis of bij een vriend. Wie weet werkt het daar ook niet. Kun je terug gaan en garantie vragen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
touchdomex schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:23:
[...]

Probeer eens of hij ook gewoon word gezien als een USB stick als je hem erin stopt. Probeer ook eens andere USB poorten. Wie weet is je poort wel brak. Probeer het ook eens op een andere pc thuis of bij een vriend. Wie weet werkt het daar ook niet. Kun je terug gaan en garantie vragen ;)
Aansluiting gebeurt via die verlengkabel, het poortje op de mp3 past dus niet in de USB poort.
Even die nieuwe versie installeren, en zien wat ie geeft.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 18:56

Just_I

What did you just say?

Als je in Sonicstage bent selecteer je 'My Llibrary' van de grote knoppen bovenin. Vervolgens File > Import > Scan folder (voor hele mappen tegelijk) of Music file (per bestand) of M3U file (winamp playlist).

Vervolgens als je alle nummers in de library hebt staan klik je op 'Tranfer' bovenin.
Je krijgt twee lijsten te zien, links staan de nummers in je library, rechts de nummers op je mp3 speler. Selecteer de nummers (in de linkerlijst) die je allemaal wil overzetten en klik vervolgens op het pijltje naar rechts (staat in midden van het scherm) om de bestanden over te zetten.

Of is dat niet helemaal wat je bedoeld.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Just_I schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:33:
Als je in Sonicstage bent selecteer je 'My Llibrary' van de grote knoppen bovenin. Vervolgens File > Import > Scan folder (voor hele mappen tegelijk) of Music file (per bestand) of M3U file (winamp playlist).

Vervolgens als je alle nummers in de library hebt staan klik je op 'Tranfer' bovenin.
Je krijgt twee lijsten te zien, links staan de nummers in je library, rechts de nummers op je mp3 speler. Selecteer de nummers (in de linkerlijst) die je allemaal wil overzetten en klik vervolgens op het pijltje naar rechts (staat in midden van het scherm) om de bestanden over te zetten.

Of is dat niet helemaal wat je bedoeld.
Als ik naar Transfer ga, zie ik 3 opties met telkens CD achter.

Aan de rechterkant staat er dan: insert a recordable CD

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 17:36 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 18:56

Just_I

What did you just say?

Heb je dan al wel de mp3 speler aan het aan de usb liggen en staat de speler aan? Als dat wel zo is wordt de speler dus kennelijk niet herkent. Kijk eens of de mp3 speler wel wordt gevonden door windows zelf.

Omdat het programma de speler niet kan vionden zijn er dus ook geen opties voor de speler zelf en dus krijg je de opties die wel beschikbaar zijn voorgeschoteld. En dat is dus het maken van een cd in dit geval.

[ Voor 34% gewijzigd door Just_I op 18-07-2006 17:39 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:25:
[...]

Aansluiting gebeurt via die verlengkabel, het poortje op de mp3 past dus niet in de USB poort.
Even die nieuwe versie installeren, en zien wat ie geeft.
Dat weet ik :P Maar heb je al geprobeerd of hij gewoon word gezien als een USB opslag ruimte door WINDOWS. Maar ik zou zeggen als hij het doet plug hem in NADAT je sonicstage op hebt gestart

Te laat en je hebt over mij post heen gelezen Just_I

[ Voor 8% gewijzigd door Touchdomex op 18-07-2006 17:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar lag het aan de usb hub, ik heb heb nu in de poort van de hub gestoken en hij herkent m, bedankt!!!
Pagina: 1