iPod Nano stuk door usb poort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-08 00:02
De iPod nano van mijn zusje is stuk gegaan door waarschijnlijk en brakke USB port. Ze had 'm aangesloten op een laptop waarvan de USB ingang scheef of gebogen is, dus in principe is Apple niks te verwijten.

Het ziet er naar uit dat er iets is doorgebrand en de nano wil niet meer aan. Op het scherm zit ook een grote donkere LCD vlek.

Bij de BCC, waar ze 'm gekocht heeft, werd ze niet erg vriendelijk geholpen en er werd ook verteld dat het haar eigen schuld is. Op zich, kan ik me er wel wat bij voorstellen dat de BCC zich distancieert van gebruikers fouten, maar aangezien ze er lang voor gespaard heeft is het wel een pijnlijke situatie.

Mijn vraag is, in hoeverre kan zij aanspraak maken op de fabrieks garantie van een jaar? Mocht de garantie toch komen te vervallen, zou Apple voor een klein bedrag de iPod kunnen repareren?

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik zou in zulke gevallen waarbij je weet dat het je eigen schuld is vooral vriendelijk blijven en niet meteen garantie claimen. Vaak komt zulke eerlijkheid goed over en zijn ze vast bereid om je Nano tegen kostprijs te repareren. Zo hou je er een goed gevoel aan over. Bovendien zijn ze niet dom en zullen ze het meteen opmerken dat de usb-ingang zodanig beschadigd is dat dat geen fabricagefout kan zijn ;)

Ik zou gewoon bellen met Apple en eerst vriendelijk vragen of je geholpen kunt worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door objectief2 op 18-07-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
klaasb84 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:42:
Mijn vraag is, in hoeverre kan zij aanspraak maken op de fabrieks garantie van een jaar? Mocht de garantie toch komen te vervallen, zou Apple voor een klein bedrag de iPod kunnen repareren?
Wat denk je zelf? Door een eigen fout ontstaan? Is het zelfde als dat je hem laat vallen ahw. Dus lijkt me zeker geen garantie gevalletje.....helaas.
En voor die 'Appel reparatie vraag' wie zijn wij om daar op te antwoorden? In ieder geval niet Apple, dus ik zou het daar eens proberen....succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 07:49
Misschien je normale verzekeringen als inboedelverzekering aanspreken? Als je iets laat vallen van waarde wil dat soms ook nog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11
ja, idd

ik heb een keer per ongeluk een oude walkman op vakantie in de 12v aansluiting van de autoadapter gedaan.
*poef* , wolkje rook en kapot

kreeg het gewoon vergoed van de verzekering
je kan het altijd proberen

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reparatie zal duur zijn.
misschien kan ze een iPod nano clone kopen...

http://cgi.ebay.com/ws/eB...y=73839&item=160009807738

lijkt dat een beetje?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 00:07 ]

Pagina: 1