[HTML] Opent eerste keer nieuw scherm, daarna niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-01 22:06
Hi,
Een song request script, hij doet het nu. Alleen 1 keer is wat vreemd.
Al ga ik naar de site, gaatie naar index.html, en daarna staat datie moet doorloggen naar: index2.html?dir=G:\
Oke, dat doet het, en ik die de mapjes die ook op mijn G schijf staan. Al klik ik nu op zoon map, opent hij in een nieuw scherm. Lijkt een foutje van mij met de target, maar nee.
Als ik nu in dat nieuwe scherm weer op een map klik, blijft het in dat zelfde scherm. Het is dus eenmalig dat er een nieuw venster komt. Hoe kan dit?

Edit:
wat me nu ook opvalt, al heb nu 2 vensters. Al ga ik naar het oude scherm, en klik daar op een map, opent die map in het 2de venster. Het oude venster lijkt dus niks te doen, maar de geopende map opent hij in het 2de venster.

[ Voor 19% gewijzigd door Dedgeh op 18-07-2006 14:00 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je code ofzo?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Lijkt met toch een target probleem; de 1e keer bestaat de/het target nog niet; de 2e en daarop volgende keren wel.
Een stukje relevante code zou overigens wel handig zijn

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-02 11:37

Salandur

Software Engineer

in het eerste scherm kan best een target genoemd zijn, die wordt het nieuwe venster.

vervolgens in het 2e venster, het target uit het eerste venster, wordt ook een target gegeven, maar dat is hij zelf en lijkt dus niet in een nieuw venster te openen

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:22

RayNbow

Kirika <3

Kun je voortaan wat meer tijd besteden aan je topicstart? Het is namelijk slecht leesbaar.

Maar goed, Google: html opening new window target --> target="_blank"

[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 18-07-2006 14:07 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Dit is wel redelijk basic, een link kun je een target geven zoals RayNbow en Salandur al zeggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.