Toon posts:

Project Igi: Hoe kan ik met de sniper rifle eigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk inzoomen??? want dat lukt me dus niet |:(

Wie kan me ff op weg helpen??? THNX :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

secondary fire.. nooit UT gespeeld ofzo? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Nee (ok ik schaam me diep) Ik heb heel veel Soldier of Fortune gespeeld en AOE2, dus dan weet je t wel. Ik ben gewoon super onhandig met shoot em ups :) . Maar thnx for je reply, dan kom ik er wel uit denk ik :)

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 21:32 schreef AirHead het volgende:
Nee (ok ik schaam me diep) Ik heb heel veel Soldier of Fortune gespeeld en AOE2, dus dan weet je t wel. Ik ben gewoon super onhandig met shoot em ups :) . Maar thnx for je reply, dan kom ik er wel uit denk ik :)
Ehhhhhm, SoF is ook een shooter hoor, en heeft ook een Sniper-Rifle én een secondairy fire optie.......

tjongejonge ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 januari 2001 22:01 schreef Sp1ke het volgende:

[..]
Ehhhhhm, SoF is ook een shooter hoor, en heeft ook een Sniper-Rifle én een secondairy fire optie.......

tjongejonge ;)
Hmmm, dat weet ik hoor, die heb ik bij m'n videokaart gekregen namelijk (Asus Geforce2 gts) maar daarin werk t toch wat anders, wie zoekt dat inzoomen nou achter je backspace toets... Ok, nou ik niet...:) En anders had ik ff een minder moment :) Hoe heette ik ook alweer: Airhead, oh vandaar :)

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 00:44 schreef AirHead het volgende:

[..]
Hmmm, dat weet ik hoor, die heb ik bij m'n videokaart gekregen namelijk (Asus Geforce2 gts) maar daarin werk t toch wat anders, wie zoekt dat inzoomen nou achter je backspace toets... Ok, nou ik niet...:) En anders had ik ff een minder moment :) Hoe heette ik ook alweer: Airhead, oh vandaar :)
Euhm...als je nou gewoon _voor_ je gaat spelen zelf je toetsen insteld zoals _jij_ het lekker lijkt spelen...krijg je nooit dit soort problemen en je weet ook meteen wat wel en niet kan (zoals die sateliet map gebruiken...Hint..Hint..)!
Pagina: 1