secondary fire.. nooit UT gespeeld ofzo?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Nee (ok ik schaam me diep) Ik heb heel veel Soldier of Fortune gespeeld en AOE2, dus dan weet je t wel. Ik ben gewoon super onhandig met shoot em ups
. Maar thnx for je reply, dan kom ik er wel uit denk ik
Verwijderd
Ehhhhhm, SoF is ook een shooter hoor, en heeft ook een Sniper-Rifle én een secondairy fire optie.......Op zaterdag 27 januari 2001 21:32 schreef AirHead het volgende:
Nee (ok ik schaam me diep) Ik heb heel veel Soldier of Fortune gespeeld en AOE2, dus dan weet je t wel. Ik ben gewoon super onhandig met shoot em ups. Maar thnx for je reply, dan kom ik er wel uit denk ik
tjongejonge
Hmmm, dat weet ik hoor, die heb ik bij m'n videokaart gekregen namelijk (Asus Geforce2 gts) maar daarin werk t toch wat anders, wie zoekt dat inzoomen nou achter je backspace toets... Ok, nou ik niet...:) En anders had ik ff een minder momentOp zaterdag 27 januari 2001 22:01 schreef Sp1ke het volgende:
[..]
Ehhhhhm, SoF is ook een shooter hoor, en heeft ook een Sniper-Rifle én een secondairy fire optie.......
tjongejonge
Verwijderd
Euhm...als je nou gewoon _voor_ je gaat spelen zelf je toetsen insteld zoals _jij_ het lekker lijkt spelen...krijg je nooit dit soort problemen en je weet ook meteen wat wel en niet kan (zoals die sateliet map gebruiken...Hint..Hint..)!Op zondag 28 januari 2001 00:44 schreef AirHead het volgende:
[..]
Hmmm, dat weet ik hoor, die heb ik bij m'n videokaart gekregen namelijk (Asus Geforce2 gts) maar daarin werk t toch wat anders, wie zoekt dat inzoomen nou achter je backspace toets... Ok, nou ik niet...:) En anders had ik ff een minder momentHoe heette ik ook alweer: Airhead, oh vandaar
Pagina: 1