[Gezocht] Prog .dat music

Pagina: 1
Acties:

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 13:34
Ik ben op zoek naar programma dat muziek van bijvoorbeeld een spel *.dat bestand de muiek kan lezen/rippen/opslaan
ik had al een programmatje gevonden, maar die wil niet werken.

in mijn geval van de bgm.dat =background music

bvd.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• Draakje078
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03-2024
www.google.nl :D
Help em in het vervolg wat verder op weg :/

[ Voor 63% gewijzigd door pasta op 18-07-2006 13:57 ]

C2D 6750, 8GB DDR667, Asus P5K-SE

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tja, .dat is een extensie die voor allerlei soorten data wordt gebruikt dus er is geen programma waarmee je dat eventjes doet. Je zal toch moeten vertellen welk spel het om gaat.

Draakje087: en dan? Misschien handiger om ook wat zoekwoorden mee te geven om iemand op weg te helpen ipv alleen maar iemand van het kastje naar de muur te verwijzen ;).

• JoSoFijn
hoe denk je dat ik dat programma gevonden had ...

• JoSoFijn
het spel is ever 17 the out of infinity
ik denk niet dat iemand hem kent

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:46

lier

MikroTik nerd

Sir Markus schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:50:
hoe denk je dat ik dat programma gevonden had ...
Dat heb je niet aangegeven, misschien heb je het wel van een vriendje gekregen...

Welk programma is dit ?
Wat doet het niet ?
Had je maar 1 hit op Google ?
Welk spel ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• JoSoFijn

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Dan kom ik hier op uit, waar ik 10 verschillende programma's tegenkom. Welke had je dan uitgeprobeerd? Wat werkte er niet aan? Ik gok dat bij die programma's de .DAT van een Video-CD wordt bedoeld overigens. Het valt edoch wel allicht te proberen.

Hoe dan ook, ik mis eigenlijk nogal wat informatie in je topicstart. Je zou bijv. ook nog even met een Hex-Editor kunnen kijken of je wat bekende strings tegenkomt. Wellicht dat het gewoon als een mp3 gecodeerd is namelijk. :)
Verder zou ik je willen aanraden om ook nog even Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden door te lezen over wat we verwachten van jou in je topicstart. Dit is namelijk een ontzettend gokwerkje voor ons, gezien er een hoop onduidelijk is. ;)

Zou je ook nog gebruik willen maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop als je de laatste bent die gereageerd heeft binnen 24 uur? Anders staat het zo kickerig. ;)

Signature

Pagina: 1