Wederom een emmertje overbodig om gevallen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 12:30
In deze thread is er blijkbaar weer eens een emmertje overbodig puntjes omgevallen.

als iemand gewoon alles overbodig mod, is het dan niet nuttig om je even heel erg achter je oren te krabben? (een korte blok ofzo?)

Hij heeft zelf niet geregeert, dus kan kennelijk zelf niks nuttigs toevoegen, maar kan blijkbaar wel opmerken dat alle andere reacties overbodig zijn/

nieuws: Sun-manager: 'Gedeeltes broncode Java worden openbaar'

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 11:49

Haan

dotnetter

Ik zag hetzelfde vanmorgen al in nieuws: AMD snijdt volgende week zwaar in processorprijzen

daar stond ook zowat alles op overbodig..
Dit schijnt de laatste tijd in de mode te zijn ofzo..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

D'r is iemand een beetje enthousiast bezig idd :+ We houden 'm in de gaten.

Dat deze reaktie van jou met dat gescheld waarschijnlijk niet boven de 0 gaat uitkomen hoef ik trouwens niet uit te leggen, hm? ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 12:30
Haan schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:43:
Ik zag hetzelfde vanmorgen al in nieuws: AMD snijdt volgende week zwaar in processorprijzen

daar stond ook zowat alles op overbodig..
Dit schijnt de laatste tijd in de mode te zijn ofzo..
Neemt de lol wel een beetje weg. Kick die mensen dan ofzo, er is toch gewoon een log van moderatie acties?
Even een simpele query, iedereen die meer dan 50 moderaties gedaan heeft, en 90%+ overbodig gemod heeft, kun je kicken lijkt mij.
Dat deze reaktie van jou met dat gescheld waarschijnlijk niet boven de 0 gaat uitkomen hoef ik trouwens niet uit te leggen, hm? ;)
Die was dus uiteraard Na de moderatie van de andere posts, en dat gescheld was ook niet nodig geweest als er niet zo lomp gemod werdt. (zal het ff weghalen btw)

[ Voor 22% gewijzigd door killercow op 18-07-2006 13:47 ]

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat lijkt toeval - hier zie ik geen individu, d'r zijn blijkbaar nogal wat omstreden posts. De mismodder die killercow heeft gevangen is echter niet de eerste vandaag, jullie oplettendheid wordt dus zeer op prijs gesteld :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Leuke topictitel :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1