Ik ben opzoek naar een provider die mij het volgende kan bieden.
Bij ons op het werk hebben we een x aantal servers online staan.
Deze servers hangen lekker aan een redundante verbinding in A'dam.
Maar wij willen graag buiten onze provider om een service hebben die ons SMSt als één van onze servers down zijn / niet meer bereikbaar zijn.
Wie heeft er ervaring met dit soort online sms alerters ?
En wie kan mij er één adviseren, het gaat dan om "persoonlijke" ervaring, en niet gladde marketing kreten ?
Ik heb al wat uren lopen zoeken, op GoT kom je van vroeger watchmyserver tegen, maar die is al jaren down. En voor de rest kom je veel andere monitoring services tegen.
Ik probeer met dit topic wat goede informatie te vinden, voor "mijzelf" en zodat als iemand anders het zoekt, deze een centrale plek heeft om een goede service te vinden.
Op het werk kwamen wij inderdaad Watchmouse.nl al tegen, en hebben een test account.
Hopelijk krijg ik daar meer informatie over en kan ik het met jullie delen.
Bij ons op het werk hebben we een x aantal servers online staan.
Deze servers hangen lekker aan een redundante verbinding in A'dam.
Maar wij willen graag buiten onze provider om een service hebben die ons SMSt als één van onze servers down zijn / niet meer bereikbaar zijn.
Wie heeft er ervaring met dit soort online sms alerters ?
En wie kan mij er één adviseren, het gaat dan om "persoonlijke" ervaring, en niet gladde marketing kreten ?
Ik heb al wat uren lopen zoeken, op GoT kom je van vroeger watchmyserver tegen, maar die is al jaren down. En voor de rest kom je veel andere monitoring services tegen.
Ik probeer met dit topic wat goede informatie te vinden, voor "mijzelf" en zodat als iemand anders het zoekt, deze een centrale plek heeft om een goede service te vinden.
Op het werk kwamen wij inderdaad Watchmouse.nl al tegen, en hebben een test account.
Hopelijk krijg ik daar meer informatie over en kan ik het met jullie delen.
[ Voor 47% gewijzigd door Wierdo_NL op 19-07-2006 10:26 ]
There is a fine line between hobby and mentaldisorder