Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik kocht pas in Andorra een acerN35 met blijkt een Spaanse windowsversie. Ik wil graag werken met een Engelstalige (een Nederlandstalige bestaat blijkbaar niet). Via acer kreeg ik de volgende link om een osimage te downloaden. ftp://ftp.support.acer-euro.com/handheld/n35/osimage/ Ik vind hier echter verschillende bestanden. Welk heb ik nodig , wat en hoe doe ik er mee?
Met dank

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:00
Het zou misschien wel kunnen maar het MAG NIET !!!.

Je koopt nl. bij je device de taal erbij, deze later wijzigen is dus een licentiebreuk !

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Normaliter is wat the_nowhereman zegt inderdaad correct. Je garantie zal hierbij ook verloren gaan wanneer je het toestel probeert te flashen met een ROM in andere taal. Gezien de verwijzing van Acer naar deze link lijkt het echter op dat ze er geen problemen mee hebben. Tenzij deze gewoon van hun site afkomt uiteraard in de vorm van een link. Ik zou ze gewoon even een e-mail toesturen met de vraag welke je nodig hebt, hoe deze te installeren is en een bevestiging van het behoud van garantie.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.