Hey allemaal,
Ik was op internet een beetje rond aan het zoeken voor een nieuwe notebook.
Eisen : krachtig, lichtgewicht, coole case.
Nu kom ik dus tot de conclusie dat ik niet goed kan zoeken, of dat er geen coole barebone
notebook cases op de markt zijn. Degene die ik gevonden heb zijn :
* AOpen
* Asus
* Uniwill
* Yewel
Daarnaast heb ik ook een beetje lopen zoeken naar een complete custom laptop, maar
deze zijn over het algemeen niet betaalbaar. Je betaald dan namelijk de hoofdprijs voor de
laptopbehuizing. Hardware erin van ongeveer 1000 euro, en 1000 euro case-kosten. De
merken die ik daarbij heb gevonden zijn :
* Alienware
* Hypersonic
* Voodoo
* Falcon
(begint iets te worden vanaf 2500 euro)
Met andere woorden, weten jullie ook nog andere merken die wel betaalbaar zijn, of leveranciers
van barebones/laptop cases die een wat uitgebreidt assortiment hebben, met bijvoorbeeld
carbon / mettalic behuizingen. Dat standaard spul van acer/asus is in ieder geval voor mij
wat te beperkt.
Ik was op internet een beetje rond aan het zoeken voor een nieuwe notebook.
Eisen : krachtig, lichtgewicht, coole case.
Nu kom ik dus tot de conclusie dat ik niet goed kan zoeken, of dat er geen coole barebone
notebook cases op de markt zijn. Degene die ik gevonden heb zijn :
* AOpen
* Asus
* Uniwill
* Yewel
Daarnaast heb ik ook een beetje lopen zoeken naar een complete custom laptop, maar
deze zijn over het algemeen niet betaalbaar. Je betaald dan namelijk de hoofdprijs voor de
laptopbehuizing. Hardware erin van ongeveer 1000 euro, en 1000 euro case-kosten. De
merken die ik daarbij heb gevonden zijn :
* Alienware
* Hypersonic
* Voodoo
* Falcon
(begint iets te worden vanaf 2500 euro)
Met andere woorden, weten jullie ook nog andere merken die wel betaalbaar zijn, of leveranciers
van barebones/laptop cases die een wat uitgebreidt assortiment hebben, met bijvoorbeeld
carbon / mettalic behuizingen. Dat standaard spul van acer/asus is in ieder geval voor mij
wat te beperkt.