vanaf januari een tijd in het buitenland: systeem verkopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik ga in januari voor 8 maanden naar australie. Ik heb nu een amd 64 3000+/radeon9800pro@xt systeem. Werkt allemaal prima. Ik zit nu ff in dilemma, als ik eind november ofzo m'n mobo/cpu/mem/gpu verpats krijg ik er nog wat voor en kan ik als ik terug breng een nieuw sneller systeem kopen. De vraag is echter of dat nodig is tegen die tijd en hoeveel mijn systeem in waarde gaat dalen.

Ik heb in oktober 2003 voor ongeveer 600€ onderdelen gekocht cpu/mem/mobo/gpu. Wat raden jullie aan?

ohja ik wil zowieso een laptop kopen als ik terugkom. spellen speel ik niet heel veel. Af en toe halflife 2/source/call of duty2/gtaSA. verder gebruik ik premiere voor video-edit projecten.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:00

lier

MikroTik nerd

Bijzondere vraag, zullen een hoop uiteenlopende antwoorden komen...

Als je in ieder geval na je vakantie een laptop gaat kopen, waarom dan nog je pc bewaren ?
Ga je je pc na die tijd (naast de laptop) gebruiken ?
Staat iets op de pc dat je niet kan bewaren als je de pc verkoopt ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
lier schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:56:
Bijzondere vraag, zullen een hoop uiteenlopende antwoorden komen...

Als je in ieder geval na je vakantie een laptop gaat kopen, waarom dan nog je pc bewaren ?
Ga je je pc na die tijd (naast de laptop) gebruiken ?
Staat iets op de pc dat je niet kan bewaren als je de pc verkoopt ?
ik wil wel een pc blijven houden. De laptop voor meer zakelijke toepassingen (geen games of minimaal), investeer liever in langere accu etc. Het gaat me meer om het idee dat ik nu nog relatief veel geld kan krijgen voor een systeem (wat me eerlijk gezegd onwijs verbaast). Maar aan de andere kant heb je wel gelijk, hij draait nu perfect superstabiel moederbord etc. Enige puntje is dat ik meer geheugen zou willen (2 gb) maar dan moet ik 2 reepjes vervangen omdat het anders op ddr300 gaat lopen (of trager zelfs, ivm banken die bezet worden).

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Voor hoeveel je systeem nog waard is kan je je vraag beter in Hardware taxaties - deel 30 stellen. Verder is je vraag met betrekking tot het kopen van ene laptop over 8 maanden na 1 januari (augustus 2007 als ik snel reken), dus dan gaan alle nu gegeven adviezen al niet meer op.

Derhalve gaat het topic dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.