Office 2004 Proofing tools

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik wist niet helemaal of deze meer in het office subforum paste of hier. Maar ik heb hem maar even hier neer gezet.

Mijn moeder woont in Hongarije, daar ben ik nu op vakantie en ze vond mijn Macbook toch wel heel leuk. Nu heb ik een aantal dingen van OS X laten zien en ze staat er wel voor open op het te leren. En gezien de prijzen van de overige laptops in Hongarije zijn de prijzen van Apple heel erg concurrerend, dus wil ze toch wel overgaan tot de aanschaf van een Macbook.

Alles wat ze doet kan ook wel onder OS X, ik zit alleen met 1 ding. Hongaarse spelling controle, in Office 2004 zitten voor diverse talen spellingscontrole, maar niet voor Hongaars. Dus ik denk dat je proofing tools hiervoor nodig hebt, maar ik kan hier niks over vinden van een Mac versie.

Weet iemand hier wat meer over ?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ja, de zweedse had ik inderdaad gevonden. Die staat gewoon bij de downloads, maar aangezien de microsoft sowieso een site is met een ramp navigatie, is er verder echt niks te vinden.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zie http://word.mvps.org/Mac/Languages.html hier is wel veel nuttige informatie te vinden ...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Mijn excuses om dit topic te kicken, toch ik zit al lang met een vraag rond de Proofing Tools van Office...

Ik heb reeds gezocht en ik kan nergens proofing tools voor mac vinden, ook geen prijzen enz...
Als je van die site uitgaat zou de nederlandse spellingchecker reeds in de Engelstalige Office moeten inzitten? Kan iemand dat bevestigen?
De reden dat ik 't nog eens vraag is omdat ik de Engelstalige Test Drive heb geïnstalleerd staan, maar daarin heb je enkel een Engelse spellingchecker. Ok, dit kan natuurlijk te maken hebben met de beperkte functionaliteit en download etc...

Alvast bedankt!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 13:11 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de Engelstalige versie van Office en tijdens de installatie kun je Nederlandse proofing tools aanvinken (naast een hoop andere talen). Dus ja: de Engelstalige office checkt ook in Nederlandse teksten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Daedalus schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:48:
Ik heb de Engelstalige versie van Office en tijdens de installatie kun je Nederlandse proofing tools aanvinken (naast een hoop andere talen). Dus ja: de Engelstalige office checkt ook in Nederlandse teksten.
Dat is wel heel goed nieuws!
Zat in een tweestrijd Nederlands-Engels aangezien de originele versie vertrouwder is en professioneel veel meer gebruikt wordt, toch de spellingchecker handig is om kleine vergissingen te vinden...

Nog een voordeel van Mac ontdekt :)
Thx Daedalus!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 10:08 ]

Pagina: 1