http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Verder nog verschillen
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
-kde 2 -> kde 2.0.1 zijn wat bugfixesOp zondag 28 januari 2001 16:01 schreef asusk7m550 het volgende:
Heb ik net 7.0 gekocht, hebben ze weer een nieuwe. Weet iemand ook wat nou precies de verschillen zijn. KDE2 heb ik al, XFree 4.0 weet ik niet, en de kernel kan ik downloaden.
Verder nog verschillen
-belangrijkste aan XFree4 vindt ik true type fonts (en support voor m'n Geforce MX bij 4.02)
Ehhh... U bedoelt 2.3.x neem ik aan?Op zondag 28 januari 2001 16:38 schreef r3b00t het volgende:
draai al maanden op 2.4
Zoef
Verwijderd
Ik heb vanuit windows mijn true-type fonts naar Linux gezet en mijn desktop (redhat6,2 met standaard Xfree, weet ff niet welke) heeft nu al true type. In hoeverre levert XFree4 nu betere fonts? In sommige progs ziet het er nog niet uit (staroffice).
Verwijderd
XFree3.x zoals in RedHat 6 zit ondersteunt uberhaupt geen true type fonts, volgens mij.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Deze zijn wel te downloaden. Alleen 7.1 nog niet.Op donderdag 01 februari 2001 19:18 schreef Apache het volgende:
niet, daarom word suse niet zo veel gebruikt als de iso wel te d/lden zou zijn.
ftp://ftp.nl.uu.net/pub/linux/suse/suse/i386/evaluation-7.0/evaluation-7.0.iso
ftp://ftp.nl.uu.net/pub/linux/suse/suse/i386/evaluation-6.4.iso
ftp://ftp.nl.uu.net/pub/linux/suse/suse/i386/evaluation-6.3.iso
NB, de term evaluation slaat alleen op het feit dat er geen ondersteuning geleverd wordt. Het is geenszins een testversie of beperkt bruikbare versie. Software kun je gewoon via de ftp-mirrors van SuSE upgraden/installeren. (Gebruik zelf 6.4 Evaluation met de nodige downloads erbij: 100% gratis)
Groeten,
Marcel
Verwijderd
Een linuxclub heeft me suse aangeraden als systeem, omdat dat de meeste hardware ondersteunt. Maar ik heb de suse supported hardware database bekeken, en een groot deel van de hardware van mijn toekomstig systeem staat er niet in.
Komen er snel patches voor Suse?
Thx
Verwijderd
Als ze belangrijk zijn wel, zoals the sercurity patches of updates. Wat nog een voordeel is van SuSe is dat het zo lekker makkelijk installeert.Op vrijdag 02 februari 2001 13:55 schreef Jppr het volgende:
knip knip
Komen er snel patches voor Suse?
Thx
Verwijderd
Verwijderd
Je hoeft er voorlopig nog niet vanuit te gaan dat ie downloadbaar isOp vrijdag 23 februari 2001 11:49 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
weet iemand offie inmiddels wel downloadbaar is?
je kan al wel een 7.1 'upgrade' downloaden, iemand enig id wat DAT dan is?
(sja, soory, ik ben slackware gewend, ken al die vaage suse structuren niet
Verwijderd
Dan upgrade hij je 7.0 install naar 7.1. Je krijgt dan de nieuwe zut, zoals kernel 2.4.0, XFree 4, KDE2 etc.Op vrijdag 23 februari 2001 12:51 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
jammer..
je kan al wel een 7.1 'upgrade' downloaden, iemand enig id wat DAT dan is?
(sja, soory, ik ben slackware gewend, ken al die vaage suse structuren niet)
Hmm zou dat werken? 7.0 Evaluation installen en dan die update eroverheen gooien?
wel jammer dat je dubbel zo veel zooi moet downloaden, maja..
ik heb binnekort toch vakantie, dan zal ik het eens proberen..