Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: Task Update: een willekeurige taaknaam
Sent: 07.07.06 14:33
The following recipient(s) could not be reached:
Pietje Puk on 07.07.06 14:33
You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator.
MSEXCH:MSExchangeIS:/DC=nl/DC=domeinnaam:servernaam
ik heb de naam van de user even veranderd, evenals de domeinnaam en servernaam.
We draaien met Exchange 2003, en degene die dit wil versturen heeft (voor zover ik kan zien) alle rechten van die persoon.
Situatie:
Secretaresse van directeur wil namens de directeur een taakupdate sturen naar alle leden van een bepaalde groep.
De secretaresse heeft die taak on behalf aangemaakt, en de owner wordt en blijft de directeur.
Maar de directeur heeft geen zin in taakupdates, en taakacceptaties, dus die moeten gewoon naar zijn secretaresse.
Een agendauitnodiging gaat goed; daarvan krijgt de secretaresse de acceptaties van, maar niet van de taken.
hoe is dit mogelijk?
Volgens mij heb ik Outlook van binnen en van buiten bekeken, maar ik zie geen oplossing.
graag jullie visie!
Groeten en bedankt alvast!
Subject: Task Update: een willekeurige taaknaam
Sent: 07.07.06 14:33
The following recipient(s) could not be reached:
Pietje Puk on 07.07.06 14:33
You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator.
MSEXCH:MSExchangeIS:/DC=nl/DC=domeinnaam:servernaam
ik heb de naam van de user even veranderd, evenals de domeinnaam en servernaam.
We draaien met Exchange 2003, en degene die dit wil versturen heeft (voor zover ik kan zien) alle rechten van die persoon.
Situatie:
Secretaresse van directeur wil namens de directeur een taakupdate sturen naar alle leden van een bepaalde groep.
De secretaresse heeft die taak on behalf aangemaakt, en de owner wordt en blijft de directeur.
Maar de directeur heeft geen zin in taakupdates, en taakacceptaties, dus die moeten gewoon naar zijn secretaresse.
Een agendauitnodiging gaat goed; daarvan krijgt de secretaresse de acceptaties van, maar niet van de taken.
hoe is dit mogelijk?
Volgens mij heb ik Outlook van binnen en van buiten bekeken, maar ik zie geen oplossing.
graag jullie visie!
Groeten en bedankt alvast!