Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
AV --> PMD
Het hoofdtelefoonsnoer wordt als antenne gebruikt. Waar wordt simpelweg contact gemaakt met de nul-draad uit het snoer van de hoofdtelefoon. Tenzij het snoer afgeschermd is, kan je dus iedere hoofdtelefoon gebruiken bij zo'n radio.Jivecar schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:27:
Door een baanwisseling heb ik ook mijn leaseauto ingeruild voor de trein.
En dan mis je 's ochtends de radio. Nu zoek ik dus een leuke radio met een goed ontvangst.
De Nike PSA110 leek mij wel wat, en is hier en daar voor tussen de 20 en 30 euro te koop.
Ik wil mijn bestaande koptelefoon gebruiken (Sennheiser PX-200).
2 vragen:
Hoe is de ontvangst van dergelijke radio's in de trein?
Hoe zit het met de antenne, zit deze in de koptelefoon? In dat geval kan ik mijn eigen koptelefoon dus niet gebruiken!?
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Niemand met ervaring?
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Portable radio Topic
Hier staat wel wat. Niet zon populair onderwerp, maar misschien staat er nog wat voor je bij.
Hier staat wel wat. Niet zon populair onderwerp, maar misschien staat er nog wat voor je bij.
Gebruik dit radiootje nu al zo'n 2½ jaar op mijn werk. Vooral gekocht omdat 'ie stevig en een beetje spatwaterdicht is.
Geluid is zeer goed, ontvangst ook prima, gewoon een handig klein dingetje. Doet het ongeveer 2 dagen (+/- 16 uur) op één AAA batterij.Je kunt 10 zenders in het geheugen opslaan.
Hoe de ontvangst in een trein is zou ik niet kunnen zeggen, maar in een productie omgeving met veel potentiele stoor signalen werkt 'ie prima.
Geluid is zeer goed, ontvangst ook prima, gewoon een handig klein dingetje. Doet het ongeveer 2 dagen (+/- 16 uur) op één AAA batterij.Je kunt 10 zenders in het geheugen opslaan.
Hoe de ontvangst in een trein is zou ik niet kunnen zeggen, maar in een productie omgeving met veel potentiele stoor signalen werkt 'ie prima.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.