It's dark but I don't want to find the light
wil je een opleiding of een cursus volgen?
voor de eerste moet je bij de fotoacademie of de fotovakschool zijn.
mocht je het tweede willen, dan moet je bij je plaatselijke culturele cursus centrum zijn. indien je in de omgeving rotterdam woont, dan kan ik je voorheen SKVR (heet tegenwoordig geloof ik beeldfabriek) aanraden. Zeer goed betaalbaar (gemeente Rotterdam subsidieert deze toko flink) en de meeste docenten zijn goed (en sommige wat minder, maar wel allemaal professioneel fotograaf).
voor de eerste moet je bij de fotoacademie of de fotovakschool zijn.
mocht je het tweede willen, dan moet je bij je plaatselijke culturele cursus centrum zijn. indien je in de omgeving rotterdam woont, dan kan ik je voorheen SKVR (heet tegenwoordig geloof ik beeldfabriek) aanraden. Zeer goed betaalbaar (gemeente Rotterdam subsidieert deze toko flink) en de meeste docenten zijn goed (en sommige wat minder, maar wel allemaal professioneel fotograaf).
Moet het in België zijn (gezien je .be e-mailadres)? Dat maakt nogal uit, aangezien je hier bijna alleen advies zult krijgen van Nederlanders en jij vast niet voor al je lessen naar Nederland wil komen
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ja het is eigenlijk voor belgie. als het niet te diep in nederland is is dat ook ok. Ik ben van de kempen.
Ik wil geen school ofzo. Gewoon workshops lijkt me ok.
Ik wil geen school ofzo. Gewoon workshops lijkt me ok.
It's dark but I don't want to find the light
maar jullie mogen hier ook best tips neerzetten voor mensen die in Nederland (Drenthe) wonen hoor wat mij betreft 
was ook al op zoek maar kom niets bijzonders tegen
was ook al op zoek maar kom niets bijzonders tegen
This too shall pass