digitale fotografie lessen

Pagina: 1
Acties:

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Hey,

Ik wil graag lessen volgen in avondschool ivm digitale fotografie.
Ook wil ik lessen volgen om fotos te verbeteren in photoshop.

Weet iemand een goed adres voor dit? Ik heb reeds op google gezocht maar meestal spreekt het lessenpakket me niet aan. Ik wil geen lessen met "hoe zet ik de fotos op mijn computer".

Lessen van een professionele fotograaf zouden me nog het meeste interesseren.

Thanks

It's dark but I don't want to find the light

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
wil je een opleiding of een cursus volgen?

voor de eerste moet je bij de fotoacademie of de fotovakschool zijn.

mocht je het tweede willen, dan moet je bij je plaatselijke culturele cursus centrum zijn. indien je in de omgeving rotterdam woont, dan kan ik je voorheen SKVR (heet tegenwoordig geloof ik beeldfabriek) aanraden. Zeer goed betaalbaar (gemeente Rotterdam subsidieert deze toko flink) en de meeste docenten zijn goed (en sommige wat minder, maar wel allemaal professioneel fotograaf).

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Moet het in België zijn (gezien je .be e-mailadres)? Dat maakt nogal uit, aangezien je hier bijna alleen advies zult krijgen van Nederlanders en jij vast niet voor al je lessen naar Nederland wil komen :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Ja het is eigenlijk voor belgie. als het niet te diep in nederland is is dat ook ok. Ik ben van de kempen.

Ik wil geen school ofzo. Gewoon workshops lijkt me ok.

It's dark but I don't want to find the light

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-01 16:16

Sharky

Skamn Dippy!

maar jullie mogen hier ook best tips neerzetten voor mensen die in Nederland (Drenthe) wonen hoor wat mij betreft :)
was ook al op zoek maar kom niets bijzonders tegen

This too shall pass