Toon posts:

Medion Laptop toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 13.974 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem: Het toetsenbord en de touchpad van mijn laptop (medion MD96500) houden er steeds gewoon mee op. Na een tijdje getypt te hebben reageert het toetsenbord gewoon niet meer evenals de touchpad, ik heb gedacht aan een virus of iets dergelijks maar niks gevonden.

Nu is windows opnieuw installeren vaak een oplossing, maar ik zit in amerika voor mijn opleiding en heb de software dus niet hier. Is iemand dit probleem eerder tegen gekomen en zo ja wat heb je er aan gedaan, of heeft iemand misschien ideeen om dit probleem op te lossen.

Verwijderd

Dit is een gekend probleem, kan je oplossen door deze update te installeren ;) Even rebooten na installatie en klaar is kees 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 07:59 ]

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Hoe is het aangesloten en sinds hoe lange tijd hebt je dit?

workstation server laptop

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

eddysmits schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:59:
Hoe is het aangesloten en sinds hoe lange tijd hebt je dit?
:? Het is een laptop!

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Meow, ik heb de update geinstalleerd. Ik hoop dat het gaat werken, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie.

Verwijderd

Geen probleem hoor, ik heb het al vaker mogen doen bij andere mensen ;) Werkt perfect, kleine ingreep ook :*
Pagina: 1