Sony Vaio FJ3S vreemd geluid?

Pagina: 1
Acties:

• lujo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09-2023
Sinds een week heb ik een Vaio FJ3S en ben er wel tevreden mee, op een ding na. De laptop maakt vreemd, hoog geluid wanneer deze:

- op batterij werkt (vrijwel constant)
- uitgeschakeld met battrij erin
- uitgeschakeld zonder battrij maar wel aan AC snoer gekoppeld
- zacht, hoog geluidje tijdens minimaliseren/maximaliseren van vensters (nee geen windows sound effect)

Het lijkt alsof het geluid van onder de laptop komt, maar ik kan deze niet goed plaatsen. De fan is wel uit. Wie kan mijn hiermee helpen en wat kan het zijn? Ik heb het gevoel dat ie aan het ontladen is. Ik kan jullie hulp goed gebruiken voordat ik de laptop terug breng aangezien ik er geen goed gevoel over heb.

Op het internet heb ik het volgende kunnen vinden, waar het probleem duidelijk wordt beschreven zonder oplossing... dus wie o wie???

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=57837

Alvast bedankt

• lujo
niemand die hier iets over weet?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:35

Theo

moederbord

De laptop is nog niet eens zo oud. Ik zou eens met Sony contact zoeken en dan evt gebruik maken van de garantie.

Nu met WP, PV, EV en PC

• lujo
Heb je enig idee wat het kan zijn? De laptop is gewoon nieuw en het lijkt erop dat het bij de productie hoort, aan de andere kant klinkt het alsof een condensor moeite heeft. Je zou zeggen dat sony de laptops wel test??

sony zelf kan ik niet bereiken voordat ik mijn vaio registreet bij hun, aangezien deze waarschijnklijk terug moet is dat een beetje overbodig om te doen..

gisteren is me nog even opgevallen dat wanneer deze op standby staat het geluid duidelijk te horen is, alsof een fax binnenkomt, maar dan natuurlijk minder hard

vreemd?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:35

Theo

moederbord

Ik heb zelf helemaal geen ervaringen met Sony laptops, maar een laptop die faxen probeerd te zenden :p is gewoon niet 100%, zo'n ding hoort stil te zijn.

Nu met WP, PV, EV en PC

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Als je vindt dat je nieuwe laptop rare geluiden produceert zou ik contact opnemen met de leverancier en vragen of dat normaal is en anders vragen of ze het kunnen oplossen. Je hebt namelijk recht op een deugdelijk product ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• lujo
ik ga op het gevoel af en ruil hem gewoon om
bedankt
Pagina: 1