Toon posts:

Q3A, UT en CS clan gestart, nu nog leden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nu met zijn 3en.
Ikke, MrDummy en Kokkel.
Het heet
=[FbT]=
Fragged by Tweakers

Dus zoals je leest alleen tweakers.
Dit is de site:
www.mrdummy.com

Op het forum van de site kan je je aanmelden.
En natuurlijk ook hiero replyen.

Thanx!

=[FbT]= MrWIZARD
Clanleader of Quake 3 Arena

Verwijderd

=[FbT]= Guus

Nah , dat stomme tagje verpest m'n zorgvuldig gekozen naam.

Misschien dat er duitsers zijn die jullie willen joinen :?

Verwijderd

is Q3A, UT én CS niet een beetje veel van het goeie, kiese gewoon eentje van de drie.. want als je later eenmaal ingebakken zit in clanbase en je moet wars spelen dan heb je het dus wel heel errug druk hoor..... maarja, ik wil niet joinen... I'm trough with clans...

Als je leden zoekt moet je gewoon mensen vragen op een server en dan met ze afspreken om te gaan testen heh...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 januari 2001 22:04 schreef Sp1ke het volgende:
is Q3A, UT én CS niet een beetje veel van het goeie, kiese gewoon eentje van de drie.. want als je later eenmaal ingebakken zit in clanbase en je moet wars spelen dan heb je het dus wel heel errug druk hoor..... maarja, ik wil niet joinen... I'm trough with clans...

Als je leden zoekt moet je gewoon mensen vragen op een server en dan met ze afspreken om te gaan testen heh...
Het is een clan voor tweakers.

En we hebben 3 clanleaders.
Elk voor een spel.
Dus dat regelen we wel.

Verwijderd

heb je een dedicated server? Anders zet ik er wel eentje op. Wil natuurlijk wel weten of ik met goed spelende members te maken heb.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 januari 2001 22:24 schreef Rafthor het volgende:
heb je een dedicated server? Anders zet ik er wel eentje op. Wil natuurlijk wel weten of ik met goed spelende members te maken heb.
Dan moet ff proberen.
We zijn nog maar met 3 man. We spelen Q3A of CS
nog niemand speelt UT.

En we hebben NOG geen dedicated server.

Ik speel Q3A.
Alleen mijn verbinding is niet echt toppie.

Dus ik hou het meer op regelen

Verwijderd

Is het de bedoeling dat er 'serieus' gespeeld wordt? Dus regelmatig wars en dergelijke of is het meer voor de lol?
Ik speel regelmatig Q3 en UT, en dan vooral Deathmatch en ctf.

Verwijderd

Topicstarter
Serieus

Maar voor Q3A heb ik eigenlijk nog maar 1 member
En dat ben ikke.
En ik kan het wel aardig. Ik hoor niet bij de die-hards
Maar dat komt vooral door mijn brakke verbinding

We zijn al uitgedaagt voor een war.
Dus we hebben members nodig.

Verwijderd

ik snap dit dus nooit he, waarom een clan beginnen als je zo weinig mensen hebt?

Is je ego zo groot dat je perse zelf de clanleader moet zijn? Of wordt je in andere clans niet toegelaten?

het is voor jezelf toch veel leuker om al een bestaande clan te joinen? Dan kun je meteen gaan spelen want je hoeft je geen zorgen te maken over tekort aan spelers, want die zijn er al.

Op CB zie je ook iedere dag een post van mensen die clanleden zoeken voor hun nieuwe clan, als al die gasten nu eens samen gaan tot 1 clan, hebben ze meteen een grotere groep om mee te spelen, lijkt mij een stuk leuker dan wars moeten cancellen of zelfs verliezen wegens tekort aan spelers. Maar nee, allemaal moeten ze perse zelf de clanleader zijn.

En als jou reden is dat je alleen tweakers wilt hebben, dan zijn er ook wel wat clans om te joinen, want een groot deel van de "spielerij" lezers zijn clanners en een groot deel van hun clanleden zijn tweakers, zo heb je bij ons in WMD
Clay, 5erl, DarkAngel, Mister_X ( =[WMD]Socretas), Gert ( =[WMD]Obsidian), en zo zijn nog wel meer van onze members Tweakers.

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 13:32 schreef Scimitar het volgende:
En als jou reden is dat je alleen tweakers wilt hebben, dan zijn er ook wel wat clans om te joinen, want een groot deel van de "spielerij" lezers zijn clanners en een groot deel van hun clanleden zijn tweakers, zo heb je bij ons in WMD
Clay, 5erl, DarkAngel, Mister_X ( =[WMD]Socretas), Gert ( =[WMD]Obsidian), en zo zijn nog wel meer van onze members Tweakers.
Er zitten hier een paar duizend tweakers dus het lijkt me sterk dat iedereen al bij WMD zit :)

Ik wil best =[FbT]= joinen, maar dan moeten er wel minstens 10 nieuwe leden bij komen, anders wordt het een beetje moeilijk om fatsoenlijk wars te spelen lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 januari 2001 14:29 schreef Raikane het volgende:

[..]
Er zitten hier een paar duizend tweakers dus het lijkt me sterk dat iedereen al bij WMD zit :)

Ik wil best =[FbT]= joinen, maar dan moeten er wel minstens 10 nieuwe leden bij komen, anders wordt het een beetje moeilijk om fatsoenlijk wars te spelen lijkt me.
We zijn nu met 3 man. En allemaal druk aan het zoeken naar clanleden.
Dus als ze allemaal willen dat er meer clanleden eerst komen voordat ze joinen. Wordt het niet groter.
En je hebt geen verplichtingen ofzo.
Je kna zo uit de clan.

Verwijderd

jah ok, maar waarom begin je een nieuwe?
er zijn er al heel veel

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 januari 2001 18:12 schreef Scimitar het volgende:
jah ok, maar waarom begin je een nieuwe?
er zijn er al heel veel
Ik heb gezocht naar clans op clanbase. Maar niks leuks gevonden

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 15:25 schreef jordyb het volgende:

[..]
We zijn nu met 3 man. En allemaal druk aan het zoeken naar clanleden.
Dus als ze allemaal willen dat er meer clanleden eerst komen voordat ze joinen. Wordt het niet groter.
En je hebt geen verplichtingen ofzo.
Je kna zo uit de clan.
Ok count me in :)
Moet ik me ergens aanmelden op je site ofzo?

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07 16:57

VDM

Ik wil ook wel meedoen, ben al een tijdje niet meer actief bezig met fraggen (heb veeeeeel q2 gespeeld) en wil nu eigenlijk wel weer beginnen. Probleem alleen is dat mijn verbinding niet echt toppie is :(.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan je gewoon bij mij aanmelden.
ICQ is: 40037886

Verwijderd

y0 ik wil die Unrealtournament clan wel joinen maar hoe en waar schrijf ik me in op de site kan dat niet

Verwijderd

oopz had dit niet gezien ;:40037886

:)

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nog druk bezig met het opzetten van de echte site
En daar horen ook invulformulieren bij.
Dit willen we PHP gaan maken en kost wat tijd.

We hebben ondertussen 6 leden.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hoi, ik ben medeopritcher van jordyb en ik beheer FbT site. Het is wel te bereiken via www.mrdummy.com, maar nog sneller via fbt.mrdummy.com ;)

Er is daar ook forum plaats voor.

Ik moet idd php in orde maken. De php van lan.mrdummy.com is net in orde gemaakt, nu deze.

Iedereen kan (zomaar) inschrijven, maar dan zit je in een soort wachtlijst. Iedereen wordt getest op zijn kwaliteiten. Na test bepalen we of ie voldoende ervaring heeft. Dan kan ie in de echte ledenlijst.

Drie games lijkt wel veel, maar als er b.v. CS war wordt georganiseerd, dan komen alleen leden met CS ervaring in actie. Wie CS niet beheerst, doet niet mee. Dat geldt ook voor UT en Q3A. En voor elke game een eigen leider. Dat is niet moelijk toch? Je mag drie tegelijk aan (ik heb UT, Q3A en CS op mijn pc en kan ze allemaal spelen), maar doe wel waar je voldoende ervaring in hebt.

Verwijderd

**GoT (.cs) blijft natuurlijk beter ;)**

Denk dat FbT ook is op servers moet kijken naar leden, want hier op tweakers zijn natuurlijk lots of people, maar die zijn niet allemaal CS,Q3, UT "freaks", en niet iedereen wil een net nieuwe clan joine.

Tis natuurlijk als clan ook niet verkeerd om je eerst op 1 spel te focusen en later misschien (als er genoeg mensen zijn die het willen) andere spellen erbij te doen.

[GoT]Dutch Commando
"snik wat een mooie tips" ;)

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 14:45

Muggie

8 pm

Ik heb een paar weken geleden me nieuwe pc gehad en kan nu eindelijk ook Q3a draaien, :P

Maar

Hoe goed moet je nu eigenlijk zijn om een beetje mee te kunnen komen op het net ?

Moet je dan Q3a uitspelen op Nightmare difficulty of zoiets ?

PSN: mug_8pm

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op zondag 28 januari 2001 23:47 schreef Paestero het volgende:[/bDenk dat FbT ook is op servers moet kijken naar leden, want hier op tweakers zijn natuurlijk lots of people, maar die zijn niet allemaal CS,Q3, UT "freaks", en niet iedereen wil een net nieuwe clan joine.

>>= We zijn ondertussen met 8 man.

Tis natuurlijk als clan ook niet verkeerd om je eerst op 1 spel te focusen en later misschien (als er genoeg mensen zijn die het willen) andere spellen erbij te doen.

>>= Waarom zou je het later veranderen als je het meteen goed wilt doen.
Enneuh Muggie
Je word eerst getest. als je daar doorheen komt zit je in de clan.
Zo simpel als 123

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 11:27 schreef Muggie het volgende:
Ik heb een paar weken geleden me nieuwe pc gehad en kan nu eindelijk ook Q3a draaien, :P

Maar

Hoe goed moet je nu eigenlijk zijn om een beetje mee te kunnen komen op het net ?

Moet je dan Q3a uitspelen op Nightmare difficulty of zoiets ?
Nee hoeft niet, ik vind dat het spelen tegen bots absoluut niet vergelijkbaar is met online spelen tegen andere mensen.
Ik heb op nightmare niveau nog nooit een gewonnen geloof ik, maar als ik online speel sta ik regelmatig bovenaan. :7

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik heb wel interesse voor UT, maaruh, wat wordt er dan vooral gespeelt ? CTF ? En ik neem aan dat communicatie via battlecom/RW verplichte kost is ?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 15:13 schreef -polle- het volgende:
Ik heb wel interesse voor UT, maaruh, wat wordt er dan vooral gespeelt ? CTF ? En ik neem aan dat communicatie via battlecom/RW verplichte kost is ?
We hebben nu wat leden, dus hebben we iedereen een mailtje gestuurd wat zijn het leukst vinden om te spelen, TDM of CTF

En communicatie is er nog niet.
Dat is er ook gevraagd welke ze het liefst gebruiken.

Verwijderd

kommop mensen er zijn toch wel mensen Die Unreal tournament spelen en in deze clan willen ik ben er zelf ook ingegaan ontsettend aardige lui in die clan man en ze spelen aardig hun spelletje hoor

Verwijderd

Laat eens zien dan wat de clan kan op UT gebied. Ik speel alleen maar instagib dm en lms. Ctf zelden, maar das geen probleem.

Zet eens een servertje op, en laat het weten. Ik kan ook wel een dedicated opzetten, maar ik heb nu nog een mindere verbinding, dus kan maar voor 2/3 personen. Ik ga natuurlijk niet zomaar bij een willekeurige clan. Ze moeten wel goed kunnen spelen (en als het mee zit bijna zo goed zijn als mij :P)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 16:53 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
kommop mensen er zijn toch wel mensen Die Unreal tournament spelen en in deze clan willen ik ben er zelf ook ingegaan ontsettend aardige lui in die clan man en ze spelen aardig hun spelletje hoor
We zijn nu al met zijn 8en
De negende heeft zich al aangemeld

Verwijderd

Jah and try 2 beat me I'n tha ultimate Fragmachine of FbT :)

hebbie vanavond ff tijd bijvoorbeeld ??

Verwijderd

Als dit bovenstaand bericht voor mij bedoeld was: bring it on!>:)

als het niet voor mij bedoeld was::z

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 19:54 schreef Rafthor het volgende:
Als dit bovenstaand bericht voor mij bedoeld was: bring it on!>:)

als het niet voor mij bedoeld was::z
Dat was het wel

Verwijderd

>:)

heb\weet jij dan een servertje?

Ik kan er ook wel een opzetten. (zp/cshp/instagib/bp/bp4/4.36)

dat iemand echt denkt het te winnen van mij |:( >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 20:04 schreef Rafthor het volgende:
>:)

heb\weet jij dan een servertje?

Ik kan er ook wel een opzetten. (zp/cshp/instagib/bp/bp4/4.36)

dat iemand echt denkt het te winnen van mij |:( >:)
Dit is zijn ICQ nummer:
52912735

Verwijderd

fijn zo iemand die offline is.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
What a chicken !

Verwijderd

nog steeds niemand... Het ging toch vanavond gebeuren? Als de clan ook zo geregeld wordt.... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 20:51 schreef Rafthor het volgende:
nog steeds niemand... Het ging toch vanavond gebeuren? Als de clan ook zo geregeld wordt.... |:(
De clan is beter geregeld hoor.

Hij kon vanavond niet volgens mij.
Weet ook nog niet precies.
Heb geduld.

Verwijderd

Jah and try 2 beat me I'n tha ultimate Fragmachine of FbT
hebbie vanavond ff tijd bijvoorbeeld ??
Zal wel aan mij liggen dan..:?

ik wacht....................:Z

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 13:19
:z

Verwijderd

jah sorry ik moest mee naar me Oma van me pa maar ik ben er nu weer

Verwijderd

ehhe maar zal nu wel te laat zijn :(

Verwijderd

hoeveel heb je er voor CS
ik speel alleen dat!

Verwijderd

Dit zijn de leden tot nu toe:
MrDummy
Clanleader CS

Crea^ aka DaCrEaTiV!!
Soldier of
UT

Double Team 1
Soldier Q3A

Double Team 2
Soldier UT

Kokkel
Soldier CS

MrWIZARD
Clanleader Q3A

Raikane
Soldier Q3A

Rooie
Soldier UT

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Ik speel ook alleen CS (inmiddels >:)), maar
=[FbT]=^^OnMe of =[FbT]=OO0nMe staat een beetje kut =(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 22:38 schreef OO0nMe het volgende:
Ik speel ook alleen CS (inmiddels >:)), maar
=[FbT]=^^OnMe of =[FbT]=OO0nMe staat een beetje kut =(
haha. Das niet mijn probleem
=[FbT]= word niet veranderd.

Verwijderd

nah verander je nick dan een beetje ik hete ook DaCrEaTiV!!

dat is nu geworden

Crea^ en Creativ

Verwijderd

tijd/datum/server info.........:Z

Verwijderd

jij zou er 1 starten ???? |:(

Verwijderd

Je hebt nooit antwoord gegeven of ik er 1tje moest starten, of dat jij er 1 wist/had.|:(

Goed ik maak dus. Nog voorkeuren qua settings/mods/tijd?

Verwijderd

Tja, ik zou best UT willen joinen (DM, de rest vind ik kanker), maar ik heb een ISDN verbinding :'( . Voor de één is dat fucked (voor mij dus) maar anderen schijnen er geen probleem mee te hebben.

Geef me een goede manier om ISDN online te spelen en ik meld me aan :)
Deal?

P.S.
als jullie mee gaan testen: niet 1 op 1, dat is nl. zo vet kanker, zo zie je niet of iemand goed is tegen meerdere opponents. Gewoon een gamepje van 3 of 4 spelers of zo.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:46
Op dinsdag 30 januari 2001 13:47 schreef ShaiHulud het volgende:
Tja, ik zou best UT willen joinen (DM, de rest vind ik kanker), maar ik heb een ISDN verbinding :'( . Voor de één is dat fucked (voor mij dus) maar anderen schijnen er geen probleem mee te hebben.

Geef me een goede manier om ISDN online te spelen en ik meld me aan :)
Deal?

P.S.
als jullie mee gaan testen: niet 1 op 1, dat is nl. zo vet kanker, zo zie je niet of iemand goed is tegen meerdere opponents. Gewoon een gamepje van 3 of 4 spelers of zo.
DAmn.. wist niet dat er nog steeds mensen waren die het woord 'kanker' wel meer dan 1x in hun post kunnen zetten. Vind je jezelf nou stoer?

• Jake Blues
  • Laatst online: 27-10 01:15

Jake Blues

AKA Jake

Als jij een Q3A-server aanzet kom ik ff langs om te kijken of een clan wat voor mij is. Zeg maar welk IP-adres en wanneer!

Jake

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 14:09 schreef Glorix Jim het volgende:

[..]
DAmn.. wist niet dat er nog steeds mensen waren die het woord 'kanker' wel meer dan 1x in hun post kunnen zetten. Vind je jezelf nou stoer?
kerel, wat heb jij man?????
Waarom zou ik het NIET zeggen?
Als ik twee keer tyfus zeg, is dat dan ook verkeerd of zo, relax gewoon.

En NEE ik vind mezelf dan helemaal niet stoer, maar ik gebruik gewoon dat woord om mijn irritatie uit te drukken.

Nuff said, now shuddup!

Verwijderd

Topicstarter
Gelieve iedereen op ICQ aanmelden.

We spelen voor Q3A: CTF
UT: CTF

Voor de laatste mensen die erbij zijn gekomen:
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=36270

Voor teamsound.dinges/danges hoe dat ook heet zijn we nog niet uit
Omdat maar 1 persoon ervaring ermee heeft.
En dat was BattleCom.
Ik zelf had Teamsound geprobeerd. Maar dat is bagger.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kunnen we ons niet masaal op CS storten ?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 18:58 schreef Elect het volgende:
kunnen we ons niet masaal op CS storten ?
He jij bent de nieuwe

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

yup. dat heb ik gedaan :)

Verwijderd

Lachen, ik heb nog nooit in een clan gespeeld ofzo, ook niet echt vaak online, maar het lijkt me best leuk.
Maar wat zijn de verplichtingen enzo? Hoevaak wordt je verwacht om te spelen?
Let me know.

Verwijderd

Het is dus alleen maar CTF bij Q3A. Ik speel alleen maar DM. Als er DM gespeelt word wil me best aanmelden als trial. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nu met te weinig man om een team te maken voor CTF en TDM.

Als we met genoeg zijn dan komt dat wel.

En verplichtingen.
Er komt minimaal 1 keer per week een training. Voor elk spel.

Tot nu toe nog niet. Want we moeten de administratie nog goed maken en de spelers nog testen.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Geinig idee... een clan bestaande uit tweakers :)
Ik speel zelf ook nog wel es een potje CS, maar ik voel me eigenlijk lekkerder bij een lekker potje dm'en...
Uit de post hierboven maak ik op dat jullie van Q3 alleen CTF spelen? En hoe zit het met UT, spelen jullie daar ook alleen CTF? Zo niet dan wil ik weleens een test gamepje spelen :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Jep met UT spelen we ook alleen CTF
Maar ik denk dat sommige ook wel eens DM willen spelen.

Maar dit is nog te vroeg
We meoten nog een hoop mensen testen

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Als er mensen in je clan zitten die ook liever willen dm'en dan ctf'en moet je het ff zeggen... ctf is ook leuk maar dan moet je supergoed op elkaar ingespeeld zijn en ik ben meer een dm-player :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/dvolaric/temp/matrixlag.jpg

Cool! Maar ik ben al lid van TDi freezetage clan! >:)

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 13:19
Samen met [tdi] dipshit zeker

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 16:58 schreef Lexxx het volgende:
Samen met [tdi] dipshit zeker
sorry? :?

Verwijderd

up :)

• beest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 11:39
Ik heb geen zin in clan gedoe, maar ik zou wel eens mijn onkunde willen testen tegen een van deze plusminus 10 clanleden. In quake 3 wel te verstaan.
Mijn icq is 11109372, voor een potje quake.

En als je te goed bent >>> ignorelist :Y)
Pagina: 1