Ik weet niet precies of ik het hier wel goed post, want ik kon niet ecth een passend forum vinden... Maar aangezien ik er voornamelijk in games last van heb, toch maar hier...
Als ik Battlefield 2 (ook andere games trouwens) speel dan blijven mn controls hangen als ik bijvoorbeeld loop, dan blijft hij maar door lopen voor 2-3 sec. De games lopen ook niet helemaal lekker terwijl mijn systeem dat makkelijk zou moeten kunnen. Ik heb ook al paar keer een herinstall gedaan van mijn computer, daarna is het een poosje goed, maar naar verloop van tijd begint het weer.
In windows blijft het soms ook wel even hangen, maar niet mijn toetsenbord of muis, maar gewoon het hele systeem... er gebeurt dan gewoon even niets...
Ik draai Windows XP Pro SP2
Sys-specs:
* Asus A8N-SLI Deluxe
* AMD Athlon64 3800+ (Venice)
* 2 x 512 MB DDR400 (Dane-Elec)
* Asus EN7600GT/2DHT/256M
* Marvell Onboard Gbit (2nd Nvidia Lan = disabled)
* Onboard Audio
* 2x Maxtor 120 GB S-ATA
* Microsoft Natural Keyboard (PS2)
* Logitech UltraX Muis (USB)
Dit alles word gevoed door een Thermaltake Butterfly Edition 480W
Weet niet precies wat het probleem is... in ieder geval niet mijn toetsenbord/muis, want deze werkten perfect op mijn vorige systeem, en werken nu ook nog op andere systemen.
Als ik Battlefield 2 (ook andere games trouwens) speel dan blijven mn controls hangen als ik bijvoorbeeld loop, dan blijft hij maar door lopen voor 2-3 sec. De games lopen ook niet helemaal lekker terwijl mijn systeem dat makkelijk zou moeten kunnen. Ik heb ook al paar keer een herinstall gedaan van mijn computer, daarna is het een poosje goed, maar naar verloop van tijd begint het weer.
In windows blijft het soms ook wel even hangen, maar niet mijn toetsenbord of muis, maar gewoon het hele systeem... er gebeurt dan gewoon even niets...
Ik draai Windows XP Pro SP2
Sys-specs:
* Asus A8N-SLI Deluxe
* AMD Athlon64 3800+ (Venice)
* 2 x 512 MB DDR400 (Dane-Elec)
* Asus EN7600GT/2DHT/256M
* Marvell Onboard Gbit (2nd Nvidia Lan = disabled)
* Onboard Audio
* 2x Maxtor 120 GB S-ATA
* Microsoft Natural Keyboard (PS2)
* Logitech UltraX Muis (USB)
Dit alles word gevoed door een Thermaltake Butterfly Edition 480W
Weet niet precies wat het probleem is... in ieder geval niet mijn toetsenbord/muis, want deze werkten perfect op mijn vorige systeem, en werken nu ook nog op andere systemen.