Drivers voor Nforce 4 raid0 sata setup

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 22:19
Ik heb net me nieuwe 7200.10 schijven binnen en deze wou ik in raid 0 zetten. Maar nu stuit ik op een probleem. Ik heb een Asus A8N-SLI Premium , de 2 hardeshijven zijn verbonden via de Nforce 4 SATA controller.

De driver die Asus mee levert is niet goed, windows setup geeft een dikke error. Het is een bekend probleem. Heb een beetje gegoogled maar kom er nergens uit. In de Nvidia driver zit ook geen makedisk programma. Heeft toevallig iemand een link voor mij of de driver O-) .

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ftp://dlsvr01.asus.com/pu...ia/Chipset_64bit_V634.zip
deze al geprobeerd?

Geef eens aan wat de driver voor error geeft, dan kunnen we er wat meer mee. Als je van Nvidia.com de driver download, kun je die wel installeren?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je hebt ook geen makedisk programma nodig. Het op en floppy zetten van de driver is genoeg (deze kun je bij nvidia downloaden). Tijdens het installeren van Windows druk je op F6 en geeft op dat je een driver disk hebt. Als het goed is word de driver op de floppy herkent en kun je verder met installeren hierna.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Termi
Terw_Dan schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:26:
ftp://dlsvr01.asus.com/pu...ia/Chipset_64bit_V634.zip
deze al geprobeerd?

Geef eens aan wat de driver voor error geeft, dan kunnen we er wat meer mee. Als je van Nvidia.com de driver download, kun je die wel installeren?
32bit moet ik hebben, maar ik kan dan beter die [url=makedisk v665]ftp://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/misc/utils/nvidia/MakeDisk_V665.zip[/url] downloaden?

Ik krijg een error met betrekking tot txtsetup.oem, ik zal zo eff kijekn welke error.

Ik heb de nieuwste drivers van Nvidia gedownload, alleen daar kun je geen flikker mee geloof ik ;(. Geen makedisk etc. Hoe moet ik eht anders indelen? Ik probeer de Nvidia driver oplossing wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Termi op 17-07-2006 22:38 ]

• Termi
Het is geluk, wat een snelheid zeg :+.