Toon posts:

Packard Bell EasyNote S4815 - Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De reclamefolders kwamen hier net binnen. Niet interessant dacht ik op voorhand, maar toen viel mijn oog op de S&F folder. Meestal zijn deze niet zo goedkoop, maar is deze laptop niet een beetje too-good-to-be-true?

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/3700/pbya7.png

Specs

Mobile Intel® Pentium® M - 725A - 2MB L2 Cache - 1,6Ghz
512MB Geheugen
Intel 915GM
50GB HDD
3kg
399! euro

Ik wil deze laptop vooral voor school gebruiken (tekstverwerken, inet) en een beetje muziek luisteren. Ik verwacht niet veel van de 915GM, maar wat mag ik hiervan verwachten? Zal Morrowind goed draaien?

Product pagina @ PB

En dit alles voor 399 euro! Ik ben bekend met het Packard 'Hell' status, is dit al veranderd? Mijn opa had er een staan, wat een rámp! (inmiddels 5 jaar geleden)

Zit hier een addertje onder het gras, of is dit écht goedkoop? De LCD-schermen in de folder van S&F lijken ook erg goedkoop..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 19:26 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Morrowind 3: The Elder Scrolls zou misschien net kunnen draaien, maar Morrowind: Oblivion waarschijnlijk voor geen meter. Daarvoor heb je te weinig geheugen en een te slechte videokaart / chipset om het fantsoenlijk te laten draaien. Verder zou je hier prima mee kunnen tekstverwerken / internetten :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Vele bedrijven komen niet af van hun"oude cfg. laptops. De markt word al overspoeld door dual core cpu's en zwaardere gpu's. Dumpen tegen inkoopsprijs is dan vaak nog de enige manier om kiet te spelen. Leuk machientje voor erbij toch ? Fungeren overigens wel goed als download machientje's tegen lagere stroom kost tov. de gewone pc's.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Addertje volgens mij. Je betaalt de helft; € 399 + 10x€ 39,90 (10 maanden € 39,90 dus)... althans dat denk ik.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-02 10:32
Frietsaus schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:07:
Addertje volgens mij. Je betaalt de helft; € 399 + 10x€ 39,90 (10 maanden € 39,90 dus)... althans dat denk ik.
Nee, dat weet ik wel zeker. Je betaald inderdaad eerst € 399 en dan nog elke maand(10x) € 39,90.
Dat maakt een leuk totaal van €798,-

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
The_Greater schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:19:
[...]

Nee, dat weet ik wel zeker. Je betaald inderdaad eerst € 399 en dan nog elke maand(10x) € 39,90.
Dat maakt een leuk totaal van €798,-
Dat was het dus ;). Ik vond het al zo raar. Natuurlijk niet interessant meer, voor 100 euro meer heb je een X700.

Maar ik kon weinig tot geen ervaringen vinden, dus ik had 'm waarschijnlijk toch niet gekocht, stel dát er iets gebeurd.. Ik spaar wel even door :).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 09:09 ]

Verwijderd

Ik zou je echt zwaar willen afraden om uberhaubt een laptop van Packard Bell te kopen. Begin er niet aan. Ga maar eens googlen op Packard Bell

Verwijderd

Topicstarter
-Daniël- schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:25:
....Ik ben bekend met het Packard 'Hell' status....
;)

Verwijderd

Ik was er ook mee bekend, maar ik dacht: anno 2005 zal het wel niet zo erg meer zijn. Ik heb er echt spijt van dat ik voor mijn ouders een Packard Bell laptop heb gekocht.

Buiten de garantie kun je echt alles zelf betalen en binnen de garantie een laptop repareren kunnen ze ook niet.
Pagina: 1