De reclamefolders kwamen hier net binnen. Niet interessant dacht ik op voorhand, maar toen viel mijn oog op de S&F folder. Meestal zijn deze niet zo goedkoop, maar is deze laptop niet een beetje too-good-to-be-true?

Specs
Mobile Intel® Pentium® M - 725A - 2MB L2 Cache - 1,6Ghz
512MB Geheugen
Intel 915GM
50GB HDD
3kg
399! euro
Ik wil deze laptop vooral voor school gebruiken (tekstverwerken, inet) en een beetje muziek luisteren. Ik verwacht niet veel van de 915GM, maar wat mag ik hiervan verwachten? Zal Morrowind goed draaien?
Product pagina @ PB
En dit alles voor 399 euro! Ik ben bekend met het Packard 'Hell' status, is dit al veranderd? Mijn opa had er een staan, wat een rámp! (inmiddels 5 jaar geleden)
Zit hier een addertje onder het gras, of is dit écht goedkoop? De LCD-schermen in de folder van S&F lijken ook erg goedkoop..

Specs
Mobile Intel® Pentium® M - 725A - 2MB L2 Cache - 1,6Ghz
512MB Geheugen
Intel 915GM
50GB HDD
3kg
399! euro
Ik wil deze laptop vooral voor school gebruiken (tekstverwerken, inet) en een beetje muziek luisteren. Ik verwacht niet veel van de 915GM, maar wat mag ik hiervan verwachten? Zal Morrowind goed draaien?
Product pagina @ PB
En dit alles voor 399 euro! Ik ben bekend met het Packard 'Hell' status, is dit al veranderd? Mijn opa had er een staan, wat een rámp! (inmiddels 5 jaar geleden)
Zit hier een addertje onder het gras, of is dit écht goedkoop? De LCD-schermen in de folder van S&F lijken ook erg goedkoop..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 19:26 ]