LCD - 32 tot 40 inch

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 15:06
Hallo,

Ik ben opzoek naar een scherm rond deze maand.
Dit zijn mijn eisen:

Zwart
HD-Ready
Op te hangen aan de muur
Minimaal 32inch

Hij mag rond de 1500 euro kosten

Nu heb ik een paar vragen. Ik zal even de kamer situatie beschrijven. Mijn bed is ongeveer 3/4 meter van mijn bureau waar mijn tv komt te hangen.

Nu is het bureau rond de 1 meter hoog, hierop staat mijn tft scherm. Hierboven wil ik mijn lcd hangen, dat is rond de 1.75 / 2 meter.

Geeft dit nu problemen met het kijken? Als ik namelijk op bed lig, lig ik op 0.5 meter hoogte en de lcd hangt zo'n 2 meter hoog.

Ik hoop dat het duidelijk is, ik ben namelijk een beetje bang met de schuine kijkhoek.

Voor de merken kijk ik naar Samsung, Philips (Misschien Ambilight) en Hitachi. Deze hebben mooie zwarte elegante lcd's. Hebben jullie verder nog suggestie's voor mooie lcd's? En wat is een goede winkel om online te bestellen.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 21:09

DarkSide

theres no place like ::1

Er zijn zoveel lcd schermen. En de door jouw genoemde merken hebben allemaal wel wat te bieden met jouw budget. verder lopen er meerdere topics over schermen van samsung, philips, sony, en hitachi wordt ook wel hier en daar genoemd.
Mijn advies. Kijk eens in deze topics. Kijk zelf op het internet en zie wat je wel en wat je niet bevalt.
Vraag dan wat specifieke vragen. Want zwart, 23" HD-ready doet niet zoveel.
Zoek zelf dus een aantal modellen uit die aan jouw criteria voldoen.

Voor het ophangen betreft zou geen probleem moeten vormen. Als jij het lekker vindt kijken kan ik niet over oordelen.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkSide op 17-07-2006 18:02 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Welke je moet kopen, moet je zelf beslissen. Dit is geen "wat moet ik kopen" forum. Doe eerst eens zelf onderzoek naar de modellen en je voorkeuren. Van alle recente modellen en bekende merken loopt ook een "ervaring met" topic.

Verder kunnen wij jou niet vertellen of jij problemen gaat hebben met zo'n hoog scherm. Ik vind het ronduit kut, maar er zijn zat (de meerderheid) die het mooi vinden en blijkbaar niet bezwaarlijk. Zelf beslissen dus.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.