Toon posts:

S-vhs uitgang x1900xtx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een x1900xtx en x1900cf in mijn systeem en dat werkt buitengewoon goed maar nu wil ik mijn pc aansluiten op mijn tv om dan een film te kunnen kijken in de handleiding stond al aangegeven dat je dan Crossfire uit moet schakelen ,dit heb ik gedaan en sluit nu de tv met de bijbehorende kabel aan maar ik krijg het niet voor elkaar om beeld te krijgen op mijn tv.

Kan iemand mij helpen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En wat heb je zelf al verder geprobeerd dan? Tv-out instellen : genoeg FAQ's te vinden...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De grote tv-out FAQ al doorgelezen? Staat eenhoop nuttige info :)

En doe aub ff iets aan je leestekens in je post, dit leest nou niet echt handig...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb alles al geprobeerd,

heb heel de handleiding van beide kaarten doorgelezen ,maar kan er niets nuttigs op vinden.

als ik naar Catalyst control center ga en daar alles instel zoals het aangegeven staat krijg ik het nog steeds niet voor elkaar om beeld te krijgen op mijn tv.

Is dat wel mogelijk met 2 videokaarten in mijn systeem?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 12:51

SeatRider

Hips don't lie

Misschien is de kabel die je gebruikt niet goed, staat je TV op de verkeerde input of zoiets basics. Probeer eens als je de kabel uit de kaart haalt met je vingers de pennetjes aan te raken. Je moet dan flitsen in het beeld zien. Of je sluit de kabel even aan op je DVD speler, dan weet je in ieder geval of dat gedeelte goed werkt.

Enne, enter is geen leesteken ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

S-VHS is een videobandstandaard, geen wonder dat je geen beeld krijgt als je een magnetische tape in je videokaart steekt :+

Tip: S-Video is waarschijnlijk wat je bedoelt...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik neem aan dat beide kaarten 2x monitor out (DVI) hebben en 1x ViVO?
Sluit de monitorstekker die je op de kaart hebt gezet waar je ook je TV op hebt aangesloten eens aan op de andere monitorstekker (van dezelfde kaart)... Dat was bij mij het probleem.

Edit; en als het dan nog niet werkt ben ik wel bereid ze gratis van je over te nemen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 09:46 ]

Verwijderd

Ik draai geen crossfire maar het is in ieder geval zo dat als je je monitor aansluit op de
rechter DVI poort (van achter je pc gezien), dat dan tv-out niet werkt. Monitor aansluiten op de andere DVI poort en voila, tv-out werkte bij mij.

Verwijderd

dion_b schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:35:
S-VHS is een videobandstandaard, geen wonder dat je geen beeld krijgt als je een magnetische tape in je videokaart steekt :+

Tip: S-Video is waarschijnlijk wat je bedoelt...
offtopic:
Die S stond toch voor "Seperate"? Hmm, dat klinkt bijna als een opdracht : Seperate VHS, please. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 20:26 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als het Vivo kaarten zijn, gebruik je dan wel het verloopblok wat er bij geleverd wordt?
Anders gaat het misschien mis op tv-out/tv-in.
Pagina: 1