Toon posts:

[TCL/OMBPlus -> OWB] vage deployfout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In TCL/OMBPlus heb ik een prachtig script gemaakt die voor mij alle functies aanmaakt in OWB (Oracle Warehouse Builder).
Als ik de package generate in OWB en de code copy/paste in SQL plus krijg ik geen errors.
Maar zodra ik het package in OWB wil deployen krijg ik de foutmelding dat er 2 dubbele quote's staan waar hij CREATE PACKAGE verwacht.

Kent iemand dit probleem?

PS. Mn vorige topic was ik vrolijk aan het vullen met dit bericht toen een wel heel erg snelle admin het topic al had gesloten omdat ik eerst een leeg bericht had aangemaakt. Ik moest namelijk even de exacte foutmelding erbij zoeken. Sorry voor de 'lege' post maar je was wel heel erg snel.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hoeft ook niet eerst een topic te reserveren hoor ;) Gewoon niet submitten totdat je alle informatie bij elkaar hebt geschraapt ;)

Om je beter van dienst te zijn, is het welicht handig om ook even de versienummers te melden. De generate code die je hebt gemaakt, als je die stript heb je het probleem dan ook?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.