Toon posts:

Ipod Nano 1Gb Album Ilustratie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ben reeds in het bezit van een Ipod Nano 1Gb Wit, ben er erg tevreden over, alleen hij geeft geen album illustraties weer. Heb hier gezocht, veel over te vinden maar niet het antwoord, hoe het probleem op te lossen. Volgens de handleiding van de Ipod, moet je 2x op de selectie knop klikken. Echter gebeurd er niks, bij Itunes staat album illustraties aan gevinkt, en geeft ze ook weer links onderin. Afmetingen van de foto's zijn allemaal kleiner dan 150x150. Ipod ook geupdate naar versie 1.2 alleen, geeft hij nog steeds niks weer. Ook geprobeerd om de genre te veranderen zodat de Ipod geupdate word, ook dit mocht niet baten.

Iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Mvg,

BSxp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je de afbeelding van het album in de map zetten waar de muziek op je HD staat. Dit heb je gedaan neem ik aan...? even een check want het staat niet in je TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je in iTunes wèl illustraties?

Het hoort er zo uit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.dearmitt.com/images/sub_fast_items/ipodColorFull.jpg

Als je plaatjes kleiner zijn dan 150x150 is dat misschien het probleem?? De meeste plaatjes bij mij zijn rond de 500x500. Dat geeft het mooiste resultaat, vooral in Front Row.

---------------
Wat H-Blast zegt is overigens onzin. Je moet in iTunes je nummers een illustratie geven, en dan zorgt iTunes vervolgens dat het op je iPod zichtbaar wordt. Dat heeft helemaal niets met de map waar je muziek staat te maken. De illustratie wordt namelijk opgeslagen in de ID3-tag van je mp3'tje.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In iTunes zie ik wel illustraties, zal eens grotere afbeeldingen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook een grotere afbeelding helpt niet, heb van alles geprobeerd, heb bitmap afbeeldingen geprobeerd en JPEG afbeeldingen.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:50:

---------------
Wat H-Blast zegt is overigens onzin. Je moet in iTunes je nummers een illustratie geven, en dan zorgt iTunes vervolgens dat het op je iPod zichtbaar wordt. Dat heeft helemaal niets met de map waar je muziek staat te maken. De illustratie wordt namelijk opgeslagen in de ID3-tag van je mp3'tje.
Okey sorry ik was er vrij zeker van dat ik dat ergens had gelezen :P ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:35
Probeer eens de illustratieoptie aan en uit te zetten in iTunes. Als je dat een paar keer doet, dan gaat ie vanzelf het opnieuw opbouwen en als je dan je iPod synced zal het wel goed gaan!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

optie had ik al gedaan, om die een paar keer aan en uit te zetten, maar tevergeefs.
Maar wat bedoel je met synced? Waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het nog te maken kunnen hebben met de computer, deze heeft maar een 1.1 usb poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:07:
Hoi,

optie had ik al gedaan, om die een paar keer aan en uit te zetten, maar tevergeefs.
Maar wat bedoel je met synced? Waar kan ik dat vinden?
Synced houdt in dat de muziek overgezet wordt naar de iPod, zodat dat gelijk is aan hetgeen op je computer staat (synchroniseren).

Even voor de duidelijkheid, je hebt dus het volgende gedaan:
Waarom zie ik de album art niet op mijn iPod
Voor dit probleem hielp voor mij het vinkje na weet ik veel hoeveel keer aan en weer uit te vinken. Dus het vinkje om albumart aan/uit te zetten (of liever gezegd wel of niet toe te voegen) op de iPod. Dan na een tijdje gaat ie de albumart weer reconstructen, zeg maar converteren voor de iPod en voegt ie het toe.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:18:
Zou het nog te maken kunnen hebben met de computer, deze heeft maar een 1.1 usb poort.
Het zal wel trager gaan, maar dat heeft niets te maken met de albumart.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt al :) Ik had eerst nummers naar Ipod gekopieerd en toen illustratie toegevoegd, nu heb ik eerst illustratie toegevoegd in bibliotheek en toen gekopieerd naar de Ipod, werkt nu perfect. Stom dat het daar in kan zitten. Iig bedankt allemaal voor de reactie's/hulp.
Pagina: 1