LINKSYS WAP54G v2.0 3.04 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik heb vanochtend de firmware van mijn WAP54G (v.2) access point geupdate van 2.08 naar 3.04

nu zie ik het AP nogsteeds in mijn lijst met beschikbare draadloze netwerken staan.. Alleen willen mijn PC's er niet mee verbinden. Ik kan nog wel via het vaste netwerk de AP benaderen en alle instellingen etc zien maar geen draadloze verbinding opzetten.

Ik heb al met linsys contact gehad en al via de zoekfunctie gezocht maar het probleem is niet bekend en ook de linksys medewerker had geen oplossing.

Sign of my Time

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Idee om weer te downgraden?
MustDie 2.07 is een goeie.

http://ip.adres.van.wap/fw-conf.asp << precies andersom zetten als dat het standaard staat.
En dan firmware upgrade uitvoeren naar MustDie 2.07 enzo :)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• DJ
  • Laatst online: 07-04 14:14

DJ

Hmmz . . . ik heb dezelfde AP en heb 3.04 perfect draaien. Ik heb ook dezelfde hardware versie. Ik gebruik als encryptie WPA-PSK met AES encryptie en SSID broadcast uit. Werkt als een trein!

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• Romke

Romke

Dieselhead

Nu herinner ik me opeens dat ik ook zoiets heb gehad.

Het resetten van het AP en het opnieuw invoeren van het SSID, WPA key enz. heeft bij mij de oplossing gebracht.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Wilfred
De site en de download van mustDie is niet beschikbaar.
Als hij weer in de lucht is nog eens proberen.
Of heeft iemand toevallig een mirror voor de download.. (kon hem zelf niet vinden met google)

Sign of my Time

• Romke

Romke

Dieselhead

Ik plant em wel even op mijn site, staat er over een paar minuutjes.

klik

[ Voor 30% gewijzigd door Romke op 18-07-2006 13:55 ]

• Wilfred
Welbedankt.. Ik ga het vanmiddag proberen...

Sign of my Time

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Misschien andere alternatieve software proberen (mits die beschikbaar is), kijk eens op www.linksysinfo.org of je daar wat kan vinden...

• Wilfred
Ik ben terug gegaan naar de 2.8 versie en die werkt weer als een trein.
De MustDie 2.07 heb ik geprobeerd maar dan krijg ik een error.

Is ook wel erg klein in vergelijking met de normale firmware.
Maar hij doet het nu dus BEDANKT!

Sign of my Time

Pagina: 1