Toon posts:

[XP] Multiboot Windows XP en Mac OSx86 Patched

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een multiboot systeem te maken met windows xp en mac osx86 op een laptop zonder diskette station.

Ik heb al op Google en hier op GoT zitten zoeken naar MultiBoot maar heb niets kunnen vinden met het multibooten van Windows XP en Mac OS X.

XP is geinstalleerd op 1e HD (C:) en heeft een recovery partitie die niet zichtbaar is.
De 2e HD word gebruikt als BACKUP (D:) deze heb ik verkleind met PartitionMagic en onderveeld in een tweede partitie hierop wil ik dan MacOSx86 installeren (G:).

Nu is mijn vraag of ik gewoon MacOSX kan installeren op de G: partitie en deze gewoon kan formatteren tijdens de installatie van Mac OS X. Kan ik dan tijdens het opstarten automatisch kiezen tussen deze twee besturingssytemen of moet ik BootMagic gebruiken om de verschillende besturingssystemen te kunnen kiezen en zo ja hoe want ik begrijp niet goed hoe je dit programma moet gebruiken als je geen diskette station hebt.

Alvast Bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MacOS op niet-Apple hardware is niet legaal. Dat je het wilt proberen is prima, maar voor ondersteuning bij problemen kun je hier niet terecht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.