[PC] Splitscreen fighting / racing games

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Voor op vakantie ben ik zoek naar splitscreen (dus 1 pc multiplayer) vechtspelletjes die je met de gamepad kan besturen. Ook racing games die splitscreen zoeken zijn wanted.

Ik heb op het moment alleen Colin Mcrae, maar daar kom ik die 12 uur autorijden naar frankrijk op vakantie met de laptop niet mee door.

Grtn Marco

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Iets meer info mag wel, wat zijn de specs van je lappie?

Ik neem aan dat jij niet rijdt naar frankrijk maar je pa :+.
Kan je laptop wel 12 uur mee? dacht het niet. Of je moet een voeding hebben via de aanstekercontactdingus.

Op google is denk ik genoeg te vinden en anders dit forum ook wel ;).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook MAME downloaden, daarvoor kun je zo een beetje alle spellen met 2 mensen of meer op 1 pc spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

DropjesLover

Dit dus ->

emulator van (S)NES en playstation spellen en de spellen natuurlijk... die oude zijn echt nog wel leuk en eigenlijk altijd splitscreen :)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Heb een Asus A6Ja met x1600 videokaartje, dus het meeste draait er prima op. Heb inderdaad een autovoeding aangeschaft (heb idd geen accu van 12 uur :P ).

Ik denk dat je met die tool voor 2 spellen tegelijk op een pc wel een vreselijke videokaart nodig hebt of niet?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.