Toon posts:

[Audio] Creative ProGamer 500 met X-Fi Xtreme Music

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een speakersetje (5.1) met een geluidskaart te kopen.
Mijn budget is ongeveer 250 euro, wat ook de totale kosten zijn van de in de titel genoemde artikelen.

Is dit een goede combinatie voor dit geld, of valt er beter te halen?

Ik ben niet echt een audiofiel maar hou wel van een muziekje van goede kwaliteit, ik game veel en kijk ook soms een filmpje.
Helaas vond ik geen reviews van de ProGamer set bij de productsurvey dus ik dacht, ik vraag het hier even :).

BvD! :)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 15:06
Ik heb het zelfde, dus dit setje en het bevalt uitstekend. Het geluid is echt goed, subwoofer is ook goed. Tja wat wil je weten?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag wat meningen zien die mij doen aansporen tot aankoop of juist er van afschrikken. :P

Ik had namelijk in sommige topics wel gezien dat mensen deze set hadden, alleen niemand gaf er commentaar over omdat het onderwerp van dat topic niet dat setje was maar juist een complete computer o.i.d.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 08:49 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 11:38
Voor de 5.1 setjes lees ik ook veel goeds over de Teufel Concept E Magnum, kost zo'n 150 euro wat geen geld is voor zo'n set. http://www.teufel.de/de/Multimedia/s_133.cfm

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat die 2 setjes nergens vergeleken worden, maar die teufel die jij noemt is die niet meer voor de TV, (of scheelt dat niks in kwaliteit). BTW keep the comments coming :)

Verwijderd

Misschien een hele domme opmerking, maar koop wel een setje waarbij je ín je setje zélf het volume van de boxen goed in kan stellen. Heb hier namelijk een setje staan waarbij dat maar beperkt kan, en ik moet dus alles via de geluidskaart regelen, wat ten koste gaat van je vermogen en kwaliteit van het geluid. Een vriend van mij heeft een Philips setje, een daarmee kan hij het volume van de boxen instellen zonder aan de geluidskaart iets te doen, en daar klinkt het geluid veel beter ( zowieso kwaliteit, EN OOK de surroundervaring. ). Dus let er wel goed op dat je in het setje zelf voldoende in kan stellen qua volume en equalizer ( equalizer is beetje bijzaak, maar het is handig als hij erop zit ).

Ik heb zo geen setjes waar dat allemaal op zit, ben niet zo geniaal op dat gebied, maar je zou erop kunnen letten als je moet kiezen tussen 2 setjes :) Hopelijk kunnen anderen je verder helpen met het vinden van een setje waar dit op zit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 00:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb je dit probleem dan met deze boxjes? :?

Verwijderd

Persoonlijk zou ik dan gewoon voor de Concept E gaan en niet voor de Magnum versie. Scheeld 50 euro, ziet er veel mooier uit en je kan daarmee het volume val alle speakers wel individueel regelen.
Pagina: 1