Heb je de kaart al lang?
Ik heb ook een Leadtek kaart, wel een 6800 en op agp...
Ik gebruik zelf momenteel de voorlaatste 'leadtek driver', maar omdat je problemen had, dacht ik, zet er de laatste van nVidia zelf maar op. Ik heb gemerkt dat voor mij de 84-serie drivers het beter doet dan de 91-serie.
Ik zal hem effe linken, waar je hem kan halen, het gaat een direct download van de Leadtek ftp-server in Taiwan zijn.
Hier dus.
Dat is de driver die ik zelf gebruik, tot nu toe heb ik hiermee nog geen problemen gehad, maar ik moet er wel bijzeggen dat ik ham nog maar ongeveer een week aan het gebruiken ben en dus nog niet zo heel veel heb getest. Dat is ook de laatste driver uit 84-serie trouwens er zijn geen nieuwere versies uit deze serie.
Meestal is het zo, dat als 'errors' met nieuwere officiele drivers erger worden, dat er dan een hardware probleem is, tenminste dat is mijn ervaring tot nu toe. Maar het ziet er niet erg hardware-achtig uit op het eerste zicht, dus ik weet het niet eigenlijk.
Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.