Bij deze zal ik eerst even mijn probleem uitleggen.
Ik heb afgelopen zaterdag 2 keer het spel World of Warcraft gekocht bij MediaMarkt, één voor mijn broertje en uiteraard één voor mezelf. We hadden allebei al de trial gespeeld en zijn nu dus verslaafd.
Toen was het eindelijk zover, ik kon mijn gesealde speldoos openmaken en hoefde alleen nog maar de cd-key in te vullen en voila het spel kon gespeeld worden. Mijn broertje was ook zover maar toen gebeurde het de cd-key is nergens te bekennen. Wat er wel in zit is een reclameboekje, de manual zonder key, een guest pass met code (al geprobeerd in te vullen maar toch echt een guest pass) en 5 cd's. Hij kan dus niet spelen en moet er op toezien hoe iemand anders 't wel kan spelen.
Nog even een korte samenvatting:
- De cd-key is een witte sticker die op de manual hoort te zitten.
- Allebei de boxen waren volledig gesealed.
- We hebben het hele doosje ondersteboven gehaald.
- Nergens een cd-key te bekennen.
Mijn vragen:
Is er iemand die dit ooit heeft meegemaakt met een gesealde box?
En waarvoor is de 5e cd?
Ik heb afgelopen zaterdag 2 keer het spel World of Warcraft gekocht bij MediaMarkt, één voor mijn broertje en uiteraard één voor mezelf. We hadden allebei al de trial gespeeld en zijn nu dus verslaafd.
Toen was het eindelijk zover, ik kon mijn gesealde speldoos openmaken en hoefde alleen nog maar de cd-key in te vullen en voila het spel kon gespeeld worden. Mijn broertje was ook zover maar toen gebeurde het de cd-key is nergens te bekennen. Wat er wel in zit is een reclameboekje, de manual zonder key, een guest pass met code (al geprobeerd in te vullen maar toch echt een guest pass) en 5 cd's. Hij kan dus niet spelen en moet er op toezien hoe iemand anders 't wel kan spelen.
Nog even een korte samenvatting:
- De cd-key is een witte sticker die op de manual hoort te zitten.
- Allebei de boxen waren volledig gesealed.
- We hebben het hele doosje ondersteboven gehaald.
- Nergens een cd-key te bekennen.
Mijn vragen:
Is er iemand die dit ooit heeft meegemaakt met een gesealde box?
En waarvoor is de 5e cd?