World of Warcraft gekocht zonder key?

Pagina: 1
Acties:

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:35
Bij deze zal ik eerst even mijn probleem uitleggen.

Ik heb afgelopen zaterdag 2 keer het spel World of Warcraft gekocht bij MediaMarkt, één voor mijn broertje en uiteraard één voor mezelf. We hadden allebei al de trial gespeeld en zijn nu dus verslaafd.

Toen was het eindelijk zover, ik kon mijn gesealde speldoos openmaken en hoefde alleen nog maar de cd-key in te vullen en voila het spel kon gespeeld worden. Mijn broertje was ook zover maar toen gebeurde het de cd-key is nergens te bekennen. Wat er wel in zit is een reclameboekje, de manual zonder key, een guest pass met code (al geprobeerd in te vullen maar toch echt een guest pass) en 5 cd's. Hij kan dus niet spelen en moet er op toezien hoe iemand anders 't wel kan spelen.

Nog even een korte samenvatting:

- De cd-key is een witte sticker die op de manual hoort te zitten.
- Allebei de boxen waren volledig gesealed.
- We hebben het hele doosje ondersteboven gehaald.
- Nergens een cd-key te bekennen.

Mijn vragen:

Is er iemand die dit ooit heeft meegemaakt met een gesealde box?
En waarvoor is de 5e cd?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 15:44

RSpliet

*blink*

Al teruggegaan naar Mediamarkt?
Productiefouten kunnen altijd voorkomen, dus ja, dit kan met een gesealde box. We zijn nog steeds mensen hoor.

[ Voor 65% gewijzigd door RSpliet op 17-07-2006 13:01 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

En wat is de reactie van Mediamarkt? Heb je daar al geïnformeerd?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 13:02 . Reden: Net te laat, maar anyway.. ]

Verwijderd

kijk eens onder de cd's

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Foutje bij het inpakken? Gewoon terug naar de mediamarkt en hopen dat ze je geloven :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Ga terug naar de winkel en laat zien dat er geen sticker op het boekje zit. Die stickers krijg je er vrijwel niet eraf zonder dat je dat achteraf kan zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 17-07-2006 13:03 ]

The devil is in the details.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Bij mij zat de cdkey onder de cd (ik had dan wel een oude versie die nog 4 cd's had).

Op mijn manual zat hij ook niet.
Maarja dat moet dan denk ik wel opgevallen zijn als je alles hebt afgezocht naar de cd-key.

• Nostordici
Wow jullie reageren wel snel zeg :)

Ik heb net telefonisch contact gehad met de Mediamarkt en hij mag omgeruild worden. Ik was eigenlijk bang dat dat niet mocht, omdat het een gesealde box was. Ik heb ook echt onder alle cd's gekeken. Zelfs tussen de manual gekeken maar nergens een sticker. Misschien dat er nu ergens een exemplaar is met 2 stickers :P

The lucky bastard :D

Maar gelukkig mag ie omgeruild worden. Trouwens nog een 2e vraag, waar dient die 5e cd voor? Ik heb ze er namelijk niet uit hoeven halen, omdat ik de 10 day trial heb gespeeld.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 16:59
Ik gok dat er op de 5e cd de laatste patch staat. Wel installeren, scheelt je weer wat downloadtijd.

Trouwens, de key zat bij mij onder CD 3 (op de hoes dus), misschien dat je er toch overheen hebt gekeken?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Shady15 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:13:
Wow jullie reageren wel snel zeg :)

Ik heb net telefonisch contact gehad met de Mediamarkt en hij mag omgeruild worden. Ik was eigenlijk bang dat dat niet mocht, omdat het een gesealde box was. Ik heb ook echt onder alle cd's gekeken. Zelfs tussen de manual gekeken maar nergens een sticker. Misschien dat er nu ergens een exemplaar is met 2 stickers :P

The lucky bastard :D

Maar gelukkig mag ie omgeruild worden. Trouwens nog een 2e vraag, waar dient die 5e cd voor? Ik heb ze er namelijk niet uit hoeven halen, omdat ik de 10 day trial heb gespeeld.
Niets met Lucky te maken. :) Het is gewoon de wet. Je hebt betaald voor een product waarbij je bepaalde verwachtingen, terecht, mag hebben. Daar is niet aan voldaan; product moet geruild worden. Het enige waarom je wel gelukkig mag zijn is dat je het niet hebt hoeven bewijzen, ze hebben je gelooft op je woord.

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 17-07-2006 13:25 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hij bedoelde dat er misschien nu iemand wow koopt en twee cd-keys aantreft volgens mij.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 02:44

Mathizsias

Drizzt

Jij hebt mazzel, heb zelf moeten vechten voor mn HL2-key bij de Mediamarkt, de 5e cd is voor patches die uit zijn gekomen sinds de release, wel handig, scheelt je een hoop tijd. :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Controleer dan gelijk in de winkel of je nieuwe versie wel een key heeft, voor het geval dat de MM toevallig een brakke serie boxes heeft ontvangen :P

🌞🍃

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kawaii schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:29:
Hij bedoelde dat er misschien nu iemand wow koopt en twee cd-keys aantreft volgens mij.
En wat is daar lucky aan als je vervolgens gewoon per maand moet betalen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Nostordici
Bor de Wollef schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:34:
[...]

En wat is daar lucky aan als je vervolgens gewoon per maand moet betalen?
Als iemand dat zou overkomen, dan zou die hem misschien kunnen verkopen. Eigenlijk betaal je gewoon voor je cd-key, het spel kun je gewoon gratis legaal downloaden. Ik zal iig het volgende exemplaar in de winkel open maken en controleren. Stel je voor dat het me een 2e keer gebeurt, dan zou ik het zelf ook niet geloven. Maar gelukkig is de kans zeer klein. Zo ie zo hoe groot is de kans dat je in een gesealde box geen cd-key aantreft. Misschien is mijn broertje wel de eerste, helaas is het geen lotto :)

• Nostordici
Zo wou nog even melden dat ik vandaag het spel heb kunnen omruilen. Ik moet zeggen dat het zeer netjes werd opgelost. Er werd mij verteld dat het vreemd is maar er waren geen sporen te vinden dat er een sticker afgehaald was. Gelukkig bleek het nieuwe exemplaar wel een cd-key te bevatten.

Toch bedankt voor jullie reacties.
Pagina: 1