Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69124

Topicstarter
Jongens, ik heb morgen een 2e gesprek met Ordina, ik vroeg me af of jullie weten wat voor vragen gesteld kunnen worden tijdens een 2e gesprek? 1e gesprek ging best goed.
Ik vraag dit omdat ik dit voor het eerst meemaak en wil me goed voorbereiden gezien ik graag aangenomen wil worden, functie is java software engineer btw.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Bij mij was het 2e gesprek bij ordina meer een gesprek over de arbeids voorwaarden. Het gesprek was niet echt inhoudelijk over de functie zelf.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rwb schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:03:
Bij mij was het 2e gesprek bij ordina meer een gesprek over de arbeids voorwaarden. Het gesprek was niet echt inhoudelijk over de functie zelf.
dus geen technische zaken die getoetsd worden ? dat is wel makkelijk!
Wat is trouwens een goed inkomen bij Ordina als je 24 bent HBO(HIO) en 1,5 jaar werkervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 25-06 19:00
Ik kreeg eerst alles in 't eerste gesprek; test (2 delig) en direct daar achterna een gesprek met een aanbod en bespreking arbeidsvoorwaarden. In dat gesprek had ik gezegd dat ik er erg goed over na moest denken, en later dat ik het niet ging doen. Een half jaar later heb ik zelf een 2e gesprek aangevraagd, en heb toen de knoop wel doorgehakt.

Moet wel zeggen dat ik door een collega een entrypoint had; misschien dat ik daarom geen 1e-2e egesprek heb gehad.

Salaris ligt natuurlijk ook in welk werkgebied je gaat werken en welk functie aan je wordt gekoppeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Krypt op 17-07-2006 13:10 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 69124 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:06:
[...]

dus geen technische zaken die getoetsd worden ? dat is wel makkelijk!
Wat is trouwens een goed inkomen bij Ordina als je 24 bent HBO(HIO) en 1,5 jaar werkervaring ?
Het ligt er een beetje aan in welke functie je ingedeeld wordt. Ik denk dat je dan ook het best daar over kunt onderhandelen dan over het exacte salaris. Als je in een hogere functie ingedeeld wordt dan kan je makkelijker doorgroeien.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Krypt schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:08:
Ik kreeg eerst alles in 't eerste gesprek; test (2 delig) en direct daar achterna een gesprek met een aanbod en bespreking arbeidsvoorwaarden. In dat gesprek had ik gezegd dat ik er erg goed over na moest denken, en later dat ik het niet ging doen. Een half jaar later heb ik zelf een 2e gesprek aangevraagd, en heb toen de knoop wel doorgehakt.

Moet wel zeggen dat ik door een collega een entrypoint had; misschien dat ik daarom geen 1e-2e egesprek heb gehad.

Salaris ligt natuurlijk ook in welk werkgebied je gaat werken en welk functie aan je wordt gekoppeld.
Waar gaat de test over dan precies, krijg je rare vragen, technische vragen ? ik ben zelf 2 jaar geleden afgestudeerd, dus theorie ben ik een beetje kwijt. het liefst schrijf ik ook een paar regels code ipv J2EE-architectuur vragen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69124 op 17-07-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MicroWhale

The problem is choice

Anoniem: 69124 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:21:
[...]

Waar gaat de test over dan precies, krijg je rare vragen, technische vragen ? ik ben zelf 2 jaar geleden afgestudeerd, dus theorie ben ik een beetje kwijt. het liefst schrijf ik ook een paar regels code ipv J2EE-architectuur vragen :)
dat vraag ik me dus ook af: waar gaan die tests over?

ik wil graag mijn kennis demonstreren, maar er zijn tegenwoordig zoveel manieren om bepaalde dingen te doen dat het vrijwel ondoenlijk is om dit te testen. Gaan ze dan echt inhoudelijke vragen stellen over een bepaalde methode? Vragen ze hoe je in een programmeertaal een bepaald probleem op zou lossen?

ik kan me hier weinig bij voorstellen...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Die testen waren vooral psychisch en algemene kennis.. weet niet precies hoe die testen heten; maar iig niets vakkundig

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Krypt schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:33:
Die testen waren vooral psychisch en algemene kennis.. weet niet precies hoe die testen heten; maar iig niets vakkundig
kun je een paar voorbeelden geven? (ter beeldvorming)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Misschien heb je hier wat aan; Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 2)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Jeetje; die heb ik vorig jaar in februari gemaakt.. kan weinig concrete voorbeelden van herinneren..

Weet wel weer hoe die heet: Connector/Reflector test van PiMedia
Info:
http://www.picompany.nl/i...ID=1228&n=173&s=212&ss=35
http://www.picompany.nl/i...ID=1231&n=173&s=214&ss=38
http://www.picompany.nl/i...ID=1230&n=173&s=213&ss=37

[ Voor 43% gewijzigd door Krypt op 17-07-2006 13:57 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127768

Anoniem: 69124 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:55:
Jongens, ik heb morgen een 2e gesprek met Ordina, ik vroeg me af of jullie weten wat voor vragen gesteld kunnen worden tijdens een 2e gesprek? 1e gesprek ging best goed.
Ik vraag dit omdat ik dit voor het eerst meemaak en wil me goed voorbereiden gezien ik graag aangenomen wil worden, functie is java software engineer btw.

Wil je vastzitten aan Ordina, of ben je ook bereid om 's te kijken bij een bedrijf als bijvoorbeeld Accenture, Centrics of wat? Mijn ervaring is om goed te kijken bij verschillende bedrijven voordat je een keus maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Krypt schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:54:
Jeetje; die heb ik vorig jaar in februari gemaakt.. kan weinig concrete voorbeelden van herinneren..

Weet wel weer hoe die heet: Connector/Reflector test van PiMedia
Info:
http://www.picompany.nl/i...ID=1228&n=173&s=212&ss=35
http://www.picompany.nl/i...ID=1231&n=173&s=214&ss=38
http://www.picompany.nl/i...ID=1230&n=173&s=213&ss=37
Dat lijkt op een soort intelligentietest toegespitst op ICT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 127768 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:56:
[...]

Wil je vastzitten aan Ordina, of ben je ook bereid om 's te kijken bij een bedrijf als bijvoorbeeld Accenture, Centrics of wat? Mijn ervaring is om goed te kijken bij verschillende bedrijven voordat je een keus maakt.
Ik wil op dit moment zo snel mogelijk een mooi cv bouwen, dat lukt aardig.
Ben zelf benaderd door Ordina (cv op monsterboard), maar wat ik er tot nu toe van heb gezien bevalt me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 13:38
Anoniem: 69124 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:05:
[...]

Ik wil op dit moment zo snel mogelijk een mooi cv bouwen, dat lukt aardig.
Ben zelf benaderd door Ordina (cv op monsterboard), maar wat ik er tot nu toe van heb gezien bevalt me wel :)
Heb zelf bij ordina gewerkt en ik moet zeggen dat het geen geweldige werkgever is. De basiscs zijn vaak al niet goed geregeld en daar komt bij dat als je er eenmaal zit er niets meer kan. Salarisverhoging is nog done en cursussen zijn lastig.

[ Voor 11% gewijzigd door SmartDoDo op 17-07-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MartijnvdSluis schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:58:
[...]

Heb zelf bij ordina gewerkt en ik moet zeggen dat het geen geweldige werkgever is. De basiscs zijn vaak al niet goed geregeld en daar komt bij dat als je er eenmaal zit er niets meer kan. Salarisverhoging is nog done en cursussen zijn lastig.
Klinkt goed, ik ben toch aan het kijken, Sogeti klinkt ook goed, ik zal later contact met je opnemen!

[ Voor 12% gewijzigd door SmartDoDo op 17-07-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:48
[...]

Jij gaat vast voor de incentives die lopen bij Sogeti! (dvdspelertje + €500 bruto ;-) ) .... maar idd Sogeti is een goede werkgever, zeker als opstapje in de ICT.

[ Voor 13% gewijzigd door SmartDoDo op 17-07-2006 18:56 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15354

Anoniem: 69124 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:55:

Dat had je van te voren moeten vragen toen ze je uitnodigden, of het een assesment of psychologische test oid was of een onderhandelingsgesprek over arbeidsvoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27897

Omdat ik ook bij Ordina heb gesoliciteerd en wat andere mensen ken die daar hebben gesoliciteerd lijkt het mij niet dat je een assessment / test of iets dergelijks krijgt. Waarschijnlijk krijg je in het 2e gesprek een uitleg van de arbeidsvoorwaarden. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69124 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:15:
[...]

Klinkt goed, ik ben toch aan het kijken, Sogeti klinkt ook goed, ik zal later contact met je opnemen!
Ik heb zelf namelijk net deze zoektocht achter de rug. Ik werk nu bij Accenture :) .

Voor degene die gaan zeuren over recruiting... ik zit gewoon op project en ben ook gewoon een tweakers.net bezoeker die zijn advies geeft. ;)

Toch ga ik even zeuren omdat je posting wel degelijk als werving opgevat wordt op deze manier ;)

[ Voor 28% gewijzigd door SmartDoDo op 18-07-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
[...]

Die ervaring kan ik niet met je delen. Ik werk er nu een tijdje, en heb er reuze naar mijn zin. Zit nu in het MCSE W2k3 traject, en over salarisverhogingen hoef ik ook niet te klagen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat voor leasebak krijg je trouwens bij Ordina? mag je die zelf kiezen? ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 69124 op 18-07-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181142

Krypt schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:50:
[...]

Die ervaring kan ik niet met je delen. Ik werk er nu een tijdje, en heb er reuze naar mijn zin. Zit nu in het MCSE W2k3 traject, en over salarisverhogingen hoef ik ook niet te klagen.
Nou... het is lijkt mij geheel aan welk project je via Ordina doet. Soms merk ik prettige zaken zoals een goed functioneel ontwerp, soms is het echt een ondoordacht zooitje. Kwestie van onderhandelen met de klant denk ik. Overall kan ik zeggen dat het niveau helaas soms erg laag ligt maar daar hebben meer bedrijven last van. Het voordeel van een werkgever die vraagt of JIJ voor hun wilt werken biedt je simpelweg veel kansen om te onderhandelen. I33tje moet simpelweg elke kans grijpen in het tweede gesprek. Één tip: niet ingaan op vragen welke niet relevant zijn voor de vacature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 69124 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:45:
Wat voor leasebak krijg je trouwens bij Ordina? mag je die zelf kiezen? ;)
Je krijgt eerst een tijdelijke auto. Dan kan eigenlijk van alles zijn. ( Ik rij nou in een golf maar krijg volgende week een Clio uit de leasepool ). Als je een vast contract krijgt dan mag je zelf een auto uitzoeken voor een bepaald bedrag wat afhankelijk is van je functie. Het bedrag wat je minder uitgeeft aan je auto krijg je bruto bij je salaris opgeteld

[ Voor 11% gewijzigd door Woy op 18-07-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 07:30
Ik ervaar dat toch anders. Zelf heb ik het zeer naar mijn zin bij Ordina. Ik volg zeer veel cursussen, heb net 10% salarisverhoging gekregen, en de meeste zaken zijn goed geregeld, of kunnen met een telefoontje gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou ik ben terug van mijn 2e gesprek, het ging vlot, er is geen test afgenomen en ook geen technische kennis getest, hebben het alleen over de arbeidsvoorwaarden gehad en mocht daarna tekenen :)

Iemand een idee hoe duur de SEAT LEON FR (200PK) ongeveer kwa lease zal gaan kosten? ik heb geen idee bij wie je de auto mag leasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26724

Wat is je lease bedrag, start salaris en sec. voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet wel dat de Seat Leon 1.9TDI Business Line ongeveer een 700 in de maand is. Bij de FR heb je het probleem dat het banden vreet en brandstof (rijstijl gaat automatisch agressiever). Dus boven de standaard toelage van de FR krijg je nog een grote bonus door bovenstaande redenen.

Je hebt dus gekozen voor Ordina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Als je het arbeidsvoorwaarden boekje heb gekregen dan zit daar waarschijnlijk ook een leasematrix bij.

[ Voor 47% gewijzigd door Krypt op 18-07-2006 16:20 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54899

SEAT LEON FR kost een 600 euro per maand op 20000km 48 maanden.
KAAL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15
Anoniem: 54899 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:46:
SEAT LEON FR kost een 600 euro per maand op 20000km 48 maanden.
KAAL!!!
Er zullen maar weinig (consultancy) bedrijven zijn die de lease baseren op slechts 20K km per jaar. 35 a 40K(Ordina) is veel gebruikelijker, hetgeen de leaseprijs aanzienlijk hoger maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54899

Idd 48 maanden en 40K drijft de prijs naar 800 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 54899 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:19:
Idd 48 maanden en 40K drijft de prijs naar 800 euro
Dit heb ik dus gekregen :

onkostenvergoeding 40 euri , leasenormbedrag 535 euri te vermeerderen met brandstof component van 134 euri , ik moet een seat leon fr hebben, ben bereid om wat van mn bruto salaris af te staan ;)
Ik heb dus getekend en kan 1 november beginnen, eerst huidige baan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Anoniem: 69124 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:17:
[...]

onkostenvergoeding 40 euri , leasenormbedrag 535 euri te vermeerderen met brandstof component van 134 euri , ik moet een seat leon fr hebben, ben bereid om wat van mn bruto salaris af te staan ;)
Seat Leon FR op basis van 40000 km/jaar, 45 mnd =
€ 741,- / € 1.028,- excl. btw
(resp excl. en incl. brandstof)

dus zeg zo'n 300 eigen inleg ...

consumentenprijs incl btw € 29995 inclusief opties, maar let op:
accessoires tellen NIET mee!
bijtellingspercentage 22 % afhankelijk van het aantal prive
km's dat je hebt opgegeven.
eigen bijdrage aan werkgever € 300 per maand heb je hierboven ingevuld.
aan heffing onderworpen bedrag € 2999 bijtellingspercentage x cat.waarde
minus (12 x bijbetaling).
belastingpercentage over de top 41.95 % heb je hierboven ingevuld.
belastingbedrag per jaar € 1258 percentage over top x aan
heffing onderworpen bedrag.
belastingbedrag per maand € 105 vorig bedrag gedeeld door 12
totale kosten per maand € 405 vorig bedrag plus
bijbetaling aan werkgever tesamen.

daar gaat je loon ;-)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
renzo4000 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:23:
[...]

Seat Leon FR op basis van 40000 km/jaar, 45 mnd =
€ 741,- / € 1.028,- excl. btw
(resp excl. en incl. brandstof)

dus zeg zo'n 300 eigen inleg ...

consumentenprijs incl btw € 29995 inclusief opties, maar let op:
accessoires tellen NIET mee!
bijtellingspercentage 22 % afhankelijk van het aantal prive
km's dat je hebt opgegeven.
eigen bijdrage aan werkgever € 300 per maand heb je hierboven ingevuld.
aan heffing onderworpen bedrag € 2999 bijtellingspercentage x cat.waarde
minus (12 x bijbetaling).
belastingpercentage over de top 41.95 % heb je hierboven ingevuld.
belastingbedrag per jaar € 1258 percentage over top x aan
heffing onderworpen bedrag.
belastingbedrag per maand € 105 vorig bedrag gedeeld door 12
totale kosten per maand € 405 vorig bedrag plus
bijbetaling aan werkgever tesamen.

daar gaat je loon ;-)
pff , das wel veel :p
Ik heb momenteel een SEAT IBIZA 130PK , als ik nou zeg ik wil niks leasen en hou mijn eigen auto, krijg ik dat bedrag bovenop mn bruto salaris ? weet je hoe dat werkt? als ik die seat leon niet kan krijgen dan wil ik alleen een tankpas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Anoniem: 69124 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:30:
[...]

Ik heb momenteel een SEAT IBIZA 130PK , als ik nou zeg ik wil niks leasen en hou mijn eigen auto, krijg ik dat bedrag bovenop mn bruto salaris ? weet je hoe dat werkt? als ik die seat leon niet kan krijgen dan wil ik alleen een tankpas :9
Dan zijn er twee scenario's:

1. Je krijgt die mobiliteitsvergoeding bovenop je salaris (bruto uiteraard)
2. Je krijg km vergoeding a 19 ct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Anoniem: 69124 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:30:
[...]

Tankpas hoort bij de leaseauto, dus die krijg je alleen als je leased. Je kan ervoor kiezen om die 535 euro bruto uit te laten keren (houd je dus netto iets meer dan 300 euro aan over). Vervolgens krijg je 0,19 euro/km _uitgezonderd_ woon-werk verkeer (oftewel in praktijk vrijwel niets)

Evt. kan je ook nog kiezen voor een OV kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 07:30
Anoniem: 69124 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:59:
Nou ik ben terug van mijn 2e gesprek, het ging vlot, er is geen test afgenomen en ook geen technische kennis getest, hebben het alleen over de arbeidsvoorwaarden gehad en mocht daarna tekenen :)
Gefeliciteerd collega (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
sverzijl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:34:
[...]

Tankpas hoort bij de leaseauto, dus die krijg je alleen als je leased. Je kan ervoor kiezen om die 535 euro bruto uit te laten keren (houd je dus netto iets meer dan 300 euro aan over). Vervolgens krijg je 0,19 euro/km _uitgezonderd_ woon-werk verkeer (oftewel in praktijk vrijwel niets)

Evt. kan je ook nog kiezen voor een OV kaart ;)
Volgens mij zit het nog wat anders in elkaar. Je krijgt bruto die 535 euro vermeerderd met het brandstof component. Dat is volgens mij rond de 150 euro. Daarnaast was er dacht ik nog iets van een regeling dat voor elke kilometer woon-werk verkeer er 0,19 euro cent omgezet wordt van bruto naar netto. Dus bij iets meer als 3500 kilometer per maand krijg je het bedrag netto uitgekeerd.

Dat laatste kan ik trouwens even niet terug vinden maar heb het wel eens gehoord en het zou wel logisch zijn aangezien dat gewoon belasting technisch kan en hun niks kost. Dat je het brandstof component erbij krijgt staat wel gewoon in het lease regelement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 04:53

M.I.G.

[like an alien]

rwb schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:19:
[...]

Volgens mij zit het nog wat anders in elkaar. Je krijgt bruto die 535 euro vermeerderd met het brandstof component. Dat is volgens mij rond de 150 euro. Daarnaast was er dacht ik nog iets van een regeling dat voor elke kilometer woon-werk verkeer er 0,19 euro cent omgezet wordt van bruto naar netto. Dus bij iets meer als 3500 kilometer per maand krijg je het bedrag netto uitgekeerd.

Dat laatste kan ik trouwens even niet terug vinden maar heb het wel eens gehoord en het zou wel logisch zijn aangezien dat gewoon belasting technisch kan en hun niks kost. Dat je het brandstof component erbij krijgt staat wel gewoon in het lease regelement.
Welkom collega :P

Maarre let je ook nog eens op dat je bij een lease auto niet (meer) gratis de tankpas erbij krijgt er zit ook een energielabel op. Hoe slechter het verbruik, hoe hoger de benzine kosten en die mag je ook meebetalen. Ik kijk even op fleetagent, dan is de versie die er te bestellen is, de Leon 2.0TDi 125kW DRF FR. Met een prijsje van €910, inclusief label D (C is €134). Dus exclusief opties. Jou leasebedrag is €535 + €134 = €669. Dus netto bijbetalen: €241. Dan natuurlijk je bijtelling en de rest.

Dus leasebedrag kaal auto = 720 en brandstof voorschot 190.

Vind ik persoonlijk wel heeeel veel.

[ Voor 3% gewijzigd door M.I.G. op 19-07-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Is 535 niet het oude leasevergoeding? Of zit hij in lease klasse 1?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
rwb schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:19:
[...]

Volgens mij zit het nog wat anders in elkaar. Je krijgt bruto die 535 euro vermeerderd met het brandstof component. Dat is volgens mij rond de 150 euro.
Je hebt gelijk. Overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3431

Hmm, ligt het nou aan mij, of gaat echt elk topic wat met grote automatiseerders te maken heeft in no-time alleen maar over lease-auto's?

Imo is dat wel het minst belangrijke bij het zoeken van een baan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 3431 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:16:
Hmm, ligt het nou aan mij, of gaat echt elk topic wat met grote automatiseerders te maken heeft in no-time alleen maar over lease-auto's?

Imo is dat wel het minst belangrijke bij het zoeken van een baan...
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar als je eenmaal je beslissing gemaakt hebt is het natuurlijk wel handig om zo goed mogenlijk van alle regelingen gebruik te kunnen maken. En zeker aangezien je je lease-budget ook uit kunt laten betalen kan je het ook als een stukje salaris zien. Hierbij moet je natuurlijk wel rekening houden dat je wel redelijk wat benzine zult verrijden die je dus wel zelf moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 19:47

FreakNL

Well do ya punk?

Er is een apart topic over de leaseconstructies bij diverse bedrijven en ICT dienstverleners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 20:17

Arjan A

Cenosillicafoob

Krypt schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:06:
Is 535 niet het oude leasevergoeding? Of zit hij in lease klasse 1?
Als ik op TWO kijk, zie ik dat er nog steeds functies zijn die op 535 zitten hoor :)

Welkom bij Ordina, l33tje ;)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik kon telkens de lease matrix niet vinden. Maar nu heb ik het via de search gevonden, en zie dat 't brandstof component verhoogd is. 146 voor l33tje dan; of lees ik nu verkeerd?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-06 08:56

hstoker

Yatta!

Anoniem: 69124 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:17:
[...]

Mag ik vragen wat je bruto salaris is?

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Pagina: 1