• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 23:06

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
Wil een nokia 3310 kopen,

weet alleen niet waar deze het geodkoopst is,
bij telford is deze fl 300,-

weet iemand een winkel waar deze misschien goedkoper is??

thx

Audi: Vorsprung durch Technik

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Bij Ben 299 met 50 piek beltegoed (25 direct en 25 na invullen bon..) :7

Verwijderd

Bij Q (Telfort) 329 met 50 piek beltegoed (50 direct en geen bon invullen..) :7

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb mijn telefoon gekocht bij Telecom.nu

Overweeg eens gewoon een abbo. Je kunt daar dan die telefoon krijgen voor fl. 39,- i.c.m. bijvoorbeeld dutchtone allin 60.
Totaal kost het dan (op basis van 1 jaar abbonement) fl 39,- + 12 * fl. 20,- = fl. 289,- :)
Je mag dan iedere maand voor fl. 20,- "gratis" bellen én op de telefoon zit geen simmlock.

Never stop seeking what seems unobtainable...

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Bij www.comtronics.nl voor Fl.349,- zonder simlock.........

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
[b]
Totaal kost het dan (op basis van 1 jaar abbonement) fl 39,- + 12 * fl. 20,- = fl. 289,-
sooo jij kan goed rekenen zeg:P

maar, zitten daar geen oogjes en haakjes aan?
zo niet, dan bestel ik hem daar ook meteen.:)

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op zondag 28 januari 2001 03:12 schreef Apronex het volgende:

[..]
sooo jij kan goed rekenen zeg:P

maar, zitten daar geen oogjes en haakjes aan?
zo niet, dan bestel ik hem daar ook meteen.:)
aansluitkosten?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haakjes en oogjes? Ik heb er nog geen last van gehad. Lees het allemaal maar eens door: in principe sluit je gewoon een abbonement af voor 1 jaar af met dutchtone (of met een andere provider dat kan daar ook.) Bij dutchtone houdt dat in dat je een belbundel van minimaal fl. 20,- per maand moet kopen en die mag je dan verbellen voor de tarieven die bij die belbundel horen.

Ik zie het eigenlijk zo: als je "via dutchtone" een telefoon koopt, bijvoorbeeld zo'n sagem, dan wordt daar een enorme korting op gegeven. Zo'n telefoon zonder bijgeleverd aboonement is namelijk veel duurder. Bij [url=http://www.telecom.nu]Telecom.nu[/u] hebben ze het kennelijk zo voor elkaar dat ze deze korting ook van de telecomproviders krijgen als ze iemand een abbo aansmeren. Het is bij hen zelfs zo, dat jij die korting zélf kunt opstrijken als je zelf al een gsm hebt. Dan mag je bij dutchtone bijvoorbeeld voor fl 45,- per maand bellen met de kosten van fl. 3,95 per maand. (Dit klinkt echt belachelijk...)

Er zijn maar twee haken/ogen, die ik kan verzinnen:

1. Als je deze constructie gebruikt, is de telefoon écht van jou zelf en heb je in principe een onafhankelijk abbonement met je provider. Als de telefoon dus stuk gaat, valt dit onder de fabrieksgarantie en moet je dus niet aankloppen bij de klantenservice, maar bij Telecom.nu, en aangezien dat een internetbedrijf is, dat ook maar op 1 plaats in Nederland gevestigd is (schoterweg 38, haarlem, 023-5266377), kan dat wel eens lastig zijn.
2. Je hebt een één-jarig contract met je telecom-provider. Dit abbonement zou wel eens automatisch verlengd kunnen worden. Daar heb ik nog geen ervaring mee, want ik heb mijn telefoon nog geen heel jaar. Maar ik heb die datum in mijn agenda staan; misschien stap ik dan wel over op een andere provider. (bijvoorbeeld telfort, één jaar lang Telfort clarity 120, voor éénmalig fl. 99,- excl. telefoon, maar die heb ik al)

Dan nog de aansluitkosten. Die was ik inderdaad vergeten, destijds was er een of andere actie bij dutchtone dat die niet hoefden te worden betaald.
Even checken: ook nu geen aansluitkosten + eerste twee maanden verdubbeling van de belbundel! :) Zie nu trouwens wel dat er ook verzendkosten, à fl. 15,- zijn :(.

Tot slot zal ik die algemene voorwaarden hier wel effe dumpen:
- Verzendkosten en transportverzekeringskosten zijn ƒ15,-.
- Alle artikelen worden verstuurd onder rembours tenzij anders is overeengekomen.
- Op alle toestellen zit 1 jaar fabrieksgarantie.
- Op alle toestellen zit geen simlock
- Alle prijzen zijn inclusief BTW.
- Het abonnement heeft een looptijd van 1 jaar.
- Opzegtermijn 1 maand.
- U kunt met dit abonnement bellen en gebeld worden in het buitenland.
- Mogelijkheid tot nummerbehoud vanaf een ander netwerk.
- Minimum leeftijd is 18 jaar.

edit:

Jezus, man, het lijkt wel of ik daar werk. En ik ben zelfs nog nooit in Haarlem gewéést! Maar ik vind het dan ook zo ranzig goedkoop in vergelijking met prepaid...

Never stop seeking what seems unobtainable...

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 23:06

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
kopen met abo is goedkoper, weet ik.

Maar ik heb dus al een abo (afgesloten via gsmweb.nl)

maar 349 bij comtronics is niet duur, voor een los toestel. Hier staat echter OEM bij, wat wordt hier mee bedoelt bij een gsm???

Audi: Vorsprung durch Technik

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
OEM is compleet inclusief alle toehoren, zoals accu,lader en boekjes echter zonder de originele doos. Eigenlijk hetzelfde als bij computeronderdelen! :)
Pagina: 1