Webcam XP-drv. geforceerd inst. in XP Media Center - kan dat

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik heb een buurman en die heeft een tijd geleden een webcam gekocht en mij niet om advies gevraagd bij het kopen hiervan. Nu heeft hij het probleem dat hij dus die webcam neit kan installeren onder 'XP-MC. Er zijn simpelweg geen drivers voor. Nu vroeg ik mij af (het gaat hierbij om een genius slim 321c webcam) of het mogelijk is het ini of inf bestandje aan te passen dat de XP drivers onder XP-MC geinstalleerd kan worden. Ik heb begrepen dat het verschil tussen de twee eigenlijk vrij weinig is.

Kortom, is dit mogelijk?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24
Dat hangt puur van de ini of inf af die in die driver zit. Wij kunnen hier niets mee beginnen, dus ik raad je aan zelf eens wat uit te gaan zoeken en meer info te posten :).

Verwijderd

Erg handig om te weten is wel type webcam het is. Misschien dat mensen hier wel wat meer kunnen vinden ;)

Verwijderd

Werkt http://drivers.softpedia....Genius-SlIm-321C-10.shtml niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 17:03 ]