Toon posts:

Abit kt7a piept 4 x en kapt er mee,..... ideeen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist nieuw mobo, 128 mb en tb 1 Ghz in elkaar gezet. Wanneer ik 'm aanzet piept hij 4 maal erg lang. :?

Weet iemand waar dit aan ligt?

Hoorde dat die piep een of andere code betekent,.... maar welke

Verwijderd

uuuuuh

De fan op Fan connector 1 is niet aangesloten of werkt slecht

Verwijderd

Topicstarter
slaapt iedereen al zo vroeg :z

Verwijderd

Topicstarter
ze draaien gewoon allebei goed....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 27 januari 2001 20:37 schreef DrJ het volgende:
slaapt iedereen al zo vroeg :z
Nee, maar je moet je moet gewoon geduld hebben.

De ene keer heb je snel antwoord, ander keer niet.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses... ;(

ps. Ik baal hier ook knal erg van

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 20:38 schreef DrJ het volgende:
ze draaien gewoon allebei goed....
4 piepjes en daarna uitgaan betekent toch echt dat de CPU beveiling van de KT7A in werking treedt

Verwijderd

Fans draaien wel maar er zit geen RPM sensor (gele draadje) op je fan. Je bordje stopt er automagisch mee wanneer fanspeed onder 2000 RPM komt, wanneer er helemaal geen sensor op zit denkt je KT7a dat fanspeed 0 is. Kortom, of een nieuwe fan halen voor je CPU, of een fan connecten op CPU fan connector die meer dan 2000 RPM draait.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, hij draait wel.. Kan het zo zijn dat ik hem op de verkeerde heb aangesloten?

maw. wanneer hij niet op de 1 is aangesloten herkent hij hem niet en geeft ie die melding

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Cooler Master DP5-6H51.
Zit nu bij me ouders, weet niet of daar die gele draad aan zit... mag aannemen van wel :?

Verwijderd

Topicstarter
ps. dat ik nu bij me ouders zit wil zeggen dat ik niet thuis in me case kan kijken....

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
OK OK OKeeee,
Het kan ook je vid kaar zijn, heb je je toetsenbord en muis goed-om aangesloten.

voor de duidelijkheid. Check of de draadjes van je cpu fan op de RECHTER connector zitten. Indien ie echt niet wilt kan je ook nog eens proberen op te starten door INSERT ingedrukt te houden tijdens het aanzetten. Hierdoor wordt je bios gereset.

goedluck;)

Verwijderd

L1 bruggen goed verbonden ?

Mischien een combi van te hoge fsb icm met
multiplier op 10 ?

Verwijderd

Ik denk dat er een pci kaartje scheef zit, want toen kreeg ik ook van die irri pieptjes....En je cpu fan moet aangesloten zitten op fan-1 connector met 3 draadjes...

Verwijderd

Het kan ook nog zijn dat je geheugen niet goed is. Dus check dat ook maar meteen ff.

Verwijderd

Eeeh Jay... check je chipset versie eens... heheheheh... ;) nee just kidding, volgens mij heb je de verkeerde connector genomen...

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Op zaterdag 27 januari 2001 20:37 schreef BaseSite het volgende:
uuuuuh

De fan op Fan connector 1 is niet aangesloten of werkt slecht
dit is het enige goede antwoord (of je hebt er idd een fan opzitten die geen rpm sensor heeft )
trust me want ik had precies hetzelfde probleem met dit bord bij een vriend van me

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

Topicstarter
Was inderdaad iets mis met de cooler. Was niet goeg op fan-1 aangesloten.

Thnx,..

Thunderbirds are go!! :)
Pagina: 1