kijk naar de datum... die heb ik pas veel later toegevoegd, toen die post al weinig kans meer had niaar boven te komen...
edit:
Mja, 'k zie ook nu pas dat het overal wel meervalt, wanneer het gebeurt valt het vooral zo op...
't is meer zoiets als
deze die heb ik aangepast, aangezien ik toch niet meer verwachtte dat die omhoog kwam. Ja, als het toch al flamebait bestempeld is, kan het er maar net zo goed één worden, niet?
deze
deze de discussie wordt gewoon afgebroken...
deze krijg toch een overbodig, terwijl ik normaal mee doe met de discussie.
deze Overgewaardeerd? Ik voeg informatie toe, die niet eens gewaardeerd is, maar ik krijg alvast een overgewaardeerd?
deze Ik stel gewoon een vraag, maar dat is blijkbaar overbodig...
dezeFlamebait? Dat is toch geen flamebait?
deze't is toch pas een troll als ik iemand persoonlijk aanval...
deze Overbodig??? Een heel nuttige bijdrage aan de discussie, al zeg ik het zelf...
deze ook niet overbodig, maar een correctie.
deze Ik had eerst een overgewaardeerd gekregen, waardoor die post wegviel, terwijl dit ook een normale correctie was.
deze Ook weer weg door overbodig, terwijl ik gewoon meedoe met de discussie.
[url=http://tweakers.net/reacties/?Action=Posting&ParentID=1700797]deze[url] Probeer weer een discussie op te starten
deze Overgewaardeerd ok, maar overbodig??
deze Weer overbodig, terwijl ik weer een discussie probeer op te starten
deze Overbodig... terwijl het een normale correctie is.
deze Echt niet off-topic!
deze Was in het begin binnen no-time weg ivm overbodig...
die powermod was wel terecht overigens, maar echte trolls zijn zo frustrerend, dus ik kon het niet laten...
Ik zie het niet alleen met mijzelf, maar ook met andere nuttige reacties die direct verdwijnen door "overbodig"... er wordt echt ongezellig en vervelend gemod door sommige mensen...
Kunnen jullie niet een "humeur" toevoegen aan modereren? Dat iedereen een smiley(of iets dergelijks) krijgt die aangeeft wat voor soort moderaties dat persoon uitvoerd... heel veel "overbodig" en het wordt een zuurpruim...
[
Voor 93% gewijzigd door
MeMoRy op 17-07-2006 11:50
]
U vraagt, wij antwoorden.