Ik heb een heel raar probleem sinds een paar dagen heb ik last van dat mijn beeld bevriest de muziek gaat uit en ik kan alt+ctrl+del niet meer gebruiken.. en moet dus mijn pc uitzetten als ik hem weer opstart is het weg, het gebeurt niet bij het opstarten maar gewoon na een tijdje als mijn pc aanstaat, ik heb wel wat gegamed maar volgens mij ligt daar het probleem niet. Mischien dat de voeding kapot is ofzo??. Ik heb een 6600LE en die heb ik laatst gesoftmod zodat ik 8 Pixel Pipelines heb i.p.v 4, ik heb 3dmark05 laten draaien maar er waren geen storingen. Ligt het daar aan? heeft iemand een idee?
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
begin eens met het doornemen van deze troubleshooter.
Het probleem dat je nu hebt kan namelijk aan ALLES liggen zo'n beetje, dus is het erg handig als je zelf dingen gaat uitsluiten zodat je het defecte onderdeel kunt achterhalen.
Simpelste is beginnen met de temps te checken van je systeem om te zien of het ding niet simpelweg te heet wordt.
en specs vermelden is natuurlijk ook altijd wel handig
begin eens met het doornemen van deze troubleshooter.
Het probleem dat je nu hebt kan namelijk aan ALLES liggen zo'n beetje, dus is het erg handig als je zelf dingen gaat uitsluiten zodat je het defecte onderdeel kunt achterhalen.
Simpelste is beginnen met de temps te checken van je systeem om te zien of het ding niet simpelweg te heet wordt.
en specs vermelden is natuurlijk ook altijd wel handig
[ Voor 8% gewijzigd door TERW_DAN op 16-07-2006 22:08 ]
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Met zo weinig info kunnen we er met de beste wil in de wereld niets zinnigs over zeggen. Begin eens (met hulp van de troubleshooter) alles voor jezelf op een rijtje te zetten, waarschijnlijk los je het zo zelf op
Met zo weinig info kunnen we er met de beste wil in de wereld niets zinnigs over zeggen. Begin eens (met hulp van de troubleshooter) alles voor jezelf op een rijtje te zetten, waarschijnlijk los je het zo zelf op
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()